• خانه
  • خدمات ما
    • اقامت آلمان
      • طرح کسب و کار
      • اقامت آلمان(سرمایه گذاری)
      • اقامت آلمان(کار آفرینی)
      • راه‌ اندازی شرکت/شعبه
    • خدمات پس از اقامت
      • مشاوره سرمایه گذاری
      • یافتن منابع در آلمان
      • ارتقای کسب و کار
      • ثبت برند و علامت تجاری
      • بیمه
      • دفتر کار و خدمات منشی‌
  • اطلاعات مفید
    • زندگی در آلمان
      • چرا آلمان؟
      • آمار پایه
      • هزینه های زندگی در آلمان
      • درمان و بیمارستان در آلمان
      • تولد نوزاد در آلمان
      • مدارس در آلمان
      • مشاغل پرستارى و مراقبت از سالمندان در آلمان
      • گروه کارآفرینی ایران و آلمان
      • ارزش‌گذاری مدارک در آلمان
    • ثبت شرکت در آلمان
      • ۱۰ گام ابتدایی برای تاسیس شرکت خود در آلمان
      • ثبت و راه اندازی شرکت
      • فرم های حقوقی شرکت ها در آلمان
      • اساسنامه تاسیس شرکت در آلمان
      • ۲۵ سوال متداول در زمینه ثبت حرفه در آلمان 
      • مدیر اجرایی در شرکت های مسئولیت محدود (GmbH)
    • سرمایه گذاری در آلمان
      • فرنچایزینگ
      • مک دونالد
    • مالیات در آلمان
      • پرسش نامه مالیاتی
      • سیستم مالیاتی در آلمان
      • شناسه مالیاتی در آلمان
      • انواع مالیات برای کسب و کار ها و افراد خویش فرما در آلمان
      • ارزیابی عملکرد مالی شرکت در آلمان: چگونه از BWA بهره مند شویم
      • چطور مالیات کمتری در آلمان پرداخت کنیم  
      • بیمه‌ در آلمان
    • مسکن در آلمان
      • مسکن در آلمان
      • خرید آپارتمان یا مجتمع چند واحده در آلمان
      • خرید ملک در آلمان
    • بیزنس پروموشن
      • راه اندازی کسب و کار
      • پیش نیاز‌ها برای انواع خود اشتغالی
      • اجازه اقامت برای انواع خود اشتغالی
      • انواع خود اشتغالی
      • ویزای خود اشتغالی آلمان
      • همه چیز در مورد فریلنسری در آلمان
      • چه مواردی را باید هنگام انتخاب فرم قانونی در نظر بگیرید (GmbH یا UG)
  • پروفایل اقتصادی آلمان
    • سخن صدر اعظم
    • نگاه اجمالی
    • عملکرد اقتصادی
    • ساختار اقتصادی
    • سرمایه گذاری خارجی
    • بستر کسب و کار
    •  وضعیت بازار کار
  • توسعه کسب و کار
    • فرهنگ بیزینس با آلمانی‌ ها
    • راه اندازی کسب و کار در آلمان برای اروپایی و غیر اروپایی
    •  آدرس  شرکت های مسئولیت محدود (GmbH)
    • خصوصیات قرارداد استخدامی در آلمان
    • ۷ نکته برای ورود صحیح به بازار آلمان
    • پروسه انتخاب تامین کننده در آلمان
    • مجوز های شغلی، تاییدیه ها و صلاحیت های حرفه ای در آلمان
    • نمایشگاه های تجاری آلمان: پنج فرمان اصلی 
    • قرارداد مدیر عامل در آلمان
    • املاک تجاری در آلمان
    • چطور کسب و کار خود را در آلمان شروع نمایید
    • پس از ثبت شرکت
    • تغییر نام و ساختار شرکت
    • مقررات صادرات از اروپا
    • بازار تجارت الکترونیک در آلمان
  • فرم ثبت شرکت
  • ارسال رزومه جستجوی کار
  • تماس با ما
  • پروفایل شرکت
  • وجه تمایز ما
  • گروه ما

Wise Business Group

اقامت آلمان

  • مشاوران شما
  • همه چیز درباره‌ ما
  • نحوه کار ما
  • منافع شما
  • کاریاری ما
  • چرا ما؟
  • ENG
You are here: Home / کارآفرینی در آلمان / اصول جذب مشتری (نکات طلایی برای فروش بیشتر)

دسامبر 28, 2020

اصول جذب مشتری (نکات طلایی برای فروش بیشتر)

اینکه شما از کدام روش جذب مشتری استفاده می کنید، اساساً به گروه هدف مربوط به بیزینستان بستگی دارد. تفاوت های زیادی بین مشتریان B2B(مدل تجارت به تجارت) و B2C (مدل تجارت به مصرف‌کننده) وجود دارد.

کانال های مختلفی را می توانیم برای جذب مشتری جدید به شما معرفی کنیم: انواع تماس اول(cold call) ، به عنوان مثال جذب کردن تلفنی،که از طریق گفتگو ی ارائه دهنده ی خدمات با مشتری صورت می گیرد . ما نشان خواهیم که هر کدام از روش های جذب برای چه کسانی مناسب هستند و هنگام جذب مشتری باید به چه مواردی توجه کنید.

  1.  شناخت گروه هدف

قبل از پرداختن به معیارهای جذب مشتری ، بهتر است که دوباره به تعریف گروه هدف که در برنامه تجاری تعریف شده ، نگاهی بیندازید. این تعریف می تواند بسته به دیدگاه شما متغیر باشد. بسته به مدل تجاری، دو نوع جذب مشتری امکان پذیر است:

  • مشتریان خصوصی (B2C)
  • مشتریان تجاری (B2B)
  • جذب مشتری در B2B

اگر مدل کسب و کار B2B دارید، تماس اول بسیار مهم است. تماس تلفنی یکی از مهمترین اشکال کسب مشتری است. محصول شما و به ویژه خدمات و مشاوره ای که ارائه می دهید، معمولاً عوامل تعیین کننده ای برای جذب مشتری هستند.

در جذب مشتری آفلاین، نمایشگاه های تجاری و سایر رویدادها (به عنوان مثال آموزش آزاد) برای جذب مشتری جدید، میتوانند به شما کمک شایانی کنند. اگر می خواهید تبلیغ کنید، رسانه های تخصصی نیز برایتان مفید خواهند بود. علاوه بر این ، شما اغلب می توانید از طریق جوایز (گواهینامه و غیره) خود را از رقابت با دیگران جدا کنید. کسب مشتری از طریق جذب تلفنی در حوزه ی B2B بسیار مهم است.

در جذب مشتری آنلاین، می توانید با ایجاد ارتباط از طریق شبکه های حرفه ای مانند Xing برای جذب هدفمند مشتری اقدام کنید. رزرو تبلیغات با Google همچنین می تواند به مشتریان هدف کمک کند تا شما را بیابند. علاوه بر اقدامات کسب ، وفاداری مشتری به ویژه در B2B مهم است. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد وفاداری مشتری کسب کنید.

 

  • جذب مشتری در B2C

در B2C، مشتریان هدف شما اشخاص خصوصی هستند. از آنجا که در B2C معمولاً محصولات از طریق واسطه فروخته می شوند (به عنوان مثال خرده فروشی)، آنرا جذب مشتری غیر مستقیم می نامند. چون: قبل از اینکه بتوانید محصول خود را به مشتری نهایی بفروشید، ابتدا باید کارگزار را متقاعد کنید که کالای شما در محدوده ی رقابت بازار قرار خواهد گرفت.

با این وجود، جذب مستقیم مشتری در B2C نیز امکان پذیر است. به ویژه اینترنت برای ارائه مستقیم محصولات به مشتریان نهایی (به عنوان مثال از طریق فروشگاه اینترنتی) ایده آل است.

از آنجا که پیشنهادات در B2C معمولاً گوشزد نمی شوند، یک ترکیب بازاریابی متقاعد کننده بسیار مهم خواهد بود. علاوه بر ۴P های سنتی (محصول ، قیمت ، مکان و تبلیغ کالا یا خدمات)، برای خرید مشتری خود باید بازاریابی آنلاین را نیز در نظر بگیرید. یک وب سایت اختصاصی، Ebay و Amazon کانال های توزیع نسبتاً جدیدی هستند که باید بررسی کنید. کمپین های هدفمند Google Ads برای اطلاع رسانی به مشتریان در دسترس هستند و یا می توانید از Facebook به عنوان ابزاری برای جذب استفاده کنید.

در ضمن جذب مشتری از طریق تلفن منسوخ شده است، زیرا شرایط جدیدتر چارچوب قانونی، تماس اول با مشتری را در حوزه ی B2C منع کرده است.

شما همچنین می توانید برای جذب مشتری خود از فرم های کلاسیک جذب مشتری مانند پوستر یا پست مستقیم استفاده کنید. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اقدامات لازم کسب کنید.

 

  1. روش های تماس اول (cold call)

ارتباط مستقیم با مشتری مقابل فروشگاه و جذب تلفنی از مهمترین روش های تماس اول هستند.

ارتباط مستقیم با  مشتری مقابل فروشگاه

این روش برای خرده فروشان آجر و ملات و ارائه دهندگان خدمات مناسب است. منتظر نمانید که مشتری به نزد شما بیاید. بیرون از فروشگاه بروید و با افرادی که از آنجا گذر میکنند صحبت کنید. همچنین بروشورهایی برای افرادی که عجله دارند آماده کنید.

  • نمونه هایی ارائه دهید یا از مشتریان بالقوه دعوت کنید که به هزینه ی شما قهوه میل کنند. این کار ها آستانه ی مهارت شما را مورد آزمایش قرار می دهند.
  • شما نباید در جشنواره های منطقه ای غایب باشید و از هیچ کاری برای جذب و حفظ مشتری خود نباید دریغ کنید .
  • موارد اضافی یا هدایای کوچک برای وفاداری مشتری به خودتان،تهیه کنید ، یا می توانید هنگام خرید به آنها تخفیف دهید.

جذب مشتری از طریق تلفن

تماس تلفنی رایج ترین روش تماس اول در بخش B2B است. در مورد مشتریان خصوصی ، باید رضایت مستقیم برای تماس تلفنی گرفته شود. جذب تلفنی بدون هماهنگی با مشتریان خصوصی ممنوع شده است.

نکاتی برای جذب مشتریان جدید از طریق تلفن:

  • درباره جزئیات تماس و اطلاعات مربوط به مشتریان هدف خود تحقیق کرده و سعی کنید آدرس ها را جمع آوری کنید.
  • قبل از تماس تلفنی ، خود را برای گفتگو به خوبی آماده کنید. از قبل درباره سوالات احتمالی طرف مقابل خود فکر کنید.
  • مواردی که هنگام برقراری تماس باید به آن توجه کنید: آرام ، صبور و صمیمی باشید ، شخصی را که با او صحبت می کنید به حاشیه نرانید ، واضح و نه خیلی سریع صحبت کنید.
  • هنگام جذب مشتری ، خود را جای طرف مقابل قرار دهید و استدلال های او را برای خود مطرح کنید. در مورد مزایا و معایب پیشنهاد با هم بحث کنید. در صورت امتناع مشتری آرام خود را حفظ کنید.
  • از سیستم CRM استفاده کنید. هنگام کسب مشتری ، نتایج گفتگو را مستند کنید تا مباحث یا قول های داده شده را فراموش نکنید.

اگر جذب مشتری برایتان آسان نیست ، جذب تلفنی را به ارائه دهندگان خدمات تخصصی واگذار کنید. اما به یاد داشته باشید: کسب اولویت اصلی است.

آیا شما به روش دقیق جذب مشتری از طریق تلفن علاقه دارید؟ در راهنمای دستیابی به موفقیت خرید تلفن در این مورد بیشتر بدانید.

جذب مشتری از طریق ایمیل یا نامه

این شکل از جذب مشتری برای چه کسانی مناسب است؟ این روش در هر دو حوزه ی B2B و B2C جوابگو است . مهم است که رضایت گیرنده برای ارسال ایمیل گرفته شود. در اینجا مهمترین نکات آورده شده است:

  • آدرس ها را تا جایی که ممکن است دقیق انتخاب کنید ، هم برای نامه های تبلیغاتی و هم برای ایمیل. این باعث کاهش اتلاف وقت می شود.
  • موارد و بسته های الصاقی را با نامه ارسال کنید. این به موفقیت کمپین کمک میکند.
  • از یک ارائه دهنده تخصصی برای بازاریابی از طریق ایمیل استفاده کنید. این امر به ایجاد نامه موفق تبلیغاتی و کنترل درست کمک می کند.
  1. بحث و گفتگوی موفق در مورد فروش با ارائه ی معرفی مناسب

پس از تماس تلفنی موفق ، لحظه تاثیر گفتگو فرا می رسد: به شما وقت داده شده است تا توضیح کار و پیشنهاد خود را ارائه دهید. در بیشتر موارد ، این تماس ها برای محصولاتی گرفته می شوند که به شدت نیاز به مشاوره دارند و باید توضیح داده شوند. میزان فروش به همان اندازه که برای مشتریان خصوصی اهمیت دارد برای مشتریان تجاری نیز مهم است.

نکات بیشتر برای جذب مشتری جدید در حین ارائه ی معرفی:

  • خود را به خوبی آماده کنید. این فرصت را ندارید که مرتباً رو در رو صحبت کنید. اطلاعات مربوط به مشتری احتمالی خود را جمع آوری کنید. برای سوالات مهم آماده باشید و استدلال های مناسبی برای فروش ارائه کنید.
  • ارائه و اسناد مربوطه را ایجاد کنید. و مهمتر از همه ، شما باید خودتان قبل از ارائه، تمرین کنید تا دچار اشتباه نشوید.
  1. نشان دادن صلاحیت: جذب از طریق سخنرانی ها ، کارگاه ها و نمایشگاه های تجاری

سخنرانی ها و کارگاه های آموزشی

مشتریان را به کارگاه ها یا سخنرانی ها دعوت کنید و صلاحیت حرفه ای خود را به نمایش بگذارید. این نوع جذب مشتری برای ارائه دهندگان خدمات بسیار مناسب است. هدف از این رویداد این است که مشتری با دانش جدید آنجا را ترک کند و این احساس را داشته باشد که شرکت برای ارتباط با او شخص مناسبی را انتخاب کرده . با این حال ، این رویداد را به یک رویداد فروش تبدیل نکنید. این بر مشتریان تاثیر خوبی نخواهد گذاشت. بر روی موضوعات مهم تمرکز کنید. در عین حال ، برای ارائه پیشنهادات احتمالی یا ترتیب دادن یک جلسه شخصی دیگر برای به دست آوردن مشتری ، سعی خود را بکنید.

جذب در نمایشگاه ها

نمایشگاه ها نیز مکان مناسبی برای جذب هستند زیرا بازدید کنندگان نمایشگاه معمولا به دنبال راه حل های مفید برای موضوعات روز هستند. شما می توانید یک نمایشگاه تجاری را با جایگاه اختصاصی  تهیه کنید. یا در نمایشگاه به عنوان بازدید کننده به تک تک غرفه داران به عنوان مشتری بالقوه مراجعه کنید.

اگر می خواهید غرفه نمایشگاهی خود را تهیه کنید ، آماده سازی دقیق بسیار مهم است. فعالیت در یک نمایشگاه تجاری به عنوان غرفه دار چندان هم ارزان نیست. زیرا حتی غرفه های نمایشگاهی کوچک ، اجاره ای بالغ بر هزینه ی ۴ رقمی را در برمی گیرد. می توانید وسایل نمایشگاه را اجاره کنید یا زیر قیمت بخرید.

۵٫پشتیبانی از کسب: رسانه های اجتماعی و تبلیغات کلاسیک

فعالیت ها در شبکه های اجتماعی از کسب پشتیبانی می کنند و می توانند به یک کانال اکتساب مشتری تبدیل شوند. هنوز هم ، هیچ کس رسانه های اجتماعی ناشیانه را دوست ندارد. اگر می خواهید در فیس بوک ، اینستاگرام یا توییتر موفقیت کسب کنید ، باید بسیار محکم باشید. راهنمای ما برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی را حتماً بخوانید. البته اقدامات کسب از طریق تبلیغات در اینترنت هم ارتباط تنگاتنگی با این موضوع دارد.

انتخاب استراتژی مناسب در  شبکه های اجتماعی

اصولاً چه چیزی را باید در نظر بگیرید؟

  • توسعه استراتژی مناسب در رسانه های اجتماعی آسان نیست و به تلاش زیادی نیاز دارد. در ابتدا باید مشخص شود که کدام یک از کانالهای رسانه های اجتماعی باید برای جذب مشتری استفاده شوند.
  • عامل تعیین کننده انتخاب این است که گروه هدف خود را مشخص کرده باشید(هیچ تعهدی برای موفقیت در فیس بوک وجود ندارد).
  • به جنبه ی قانونی کارتان در رسانه های اجتماعی توجه کنید.
  • سعی کنید مزایای اقدامات خود را کنترل کنید.
  • در ایجاد جامعه ارتباطی پشتکار لازم است ؛ تنها در این صورت است که جذب مشتری در دراز مدت کار می کند.

تبلیغات کلاسیک و ایجاد نام تجاری به عنوان آمادگی برای کسب

اقدامات جذب را می توان از طریق کانالهای تبلیغاتی دیگر گسترش داد. این شامل:

  • تبلیغات کلاسیک
  • تبلیغات تلویزیونی
  • تبلیغات رادیویی
  • تبلیغات در روزنامه ها
  • کلاسیک: موارد تبلیغاتی

تمام اقدامات راهی برای گذاشتن قرار ملاقات با مشتریان است هستند.

  1. مدیریت استراتژیک مشتری با سیستم CRM

پس از جذب مشتری ، نگه داشتن او و تشویق او برای خرید مجدد بسیار مهم است زیرا این کار سریعتر و ارزان تر از جذب مشتری جدید است. مدیریت ارتباط حرفه ای با مشتری و نرم افزار CRM  می تواند به کارآفرین کمک کند تا روابط خود با مشتری را پیگیری کند.

بسیاری از شرکت های نوپا و کوچک از قبل بصورت شهودی مدیریت ارتباط با مشتری را انجام می دهند. به عنوان مثال ، با مجموعه کارت های بازرگانی ، یک دفترچه آدرس ، یادداشت های دست نویس ، در صفحه گسترده اکسل یا به سادگی با اطلاعاتی که فرد در طول زمان در مشتری خود جمع می کرد. این داده ها با استفاده از نرم افزار CRM به صورت شفاف و واضح جمع آوری می شوند. بنابراین می توان از آنها به صورت استراتژیک استفاده کرد. در اینجا بدانید که مدیریت ارتباط با مشتری برای چه کسی و چه اهدافی مناسب است و چه مزایایی می توانید از آن کسب کنید.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص اقامت، سرمایه گذاری و یا راه اندازی کسب و کار در آلمان فرم زیر را پر کنید و در جلسات مشاوره ما شرکت نمایید یا به واتساپ ما پیام دهید:
whatsapp chat icon farsi آیکن چت واتساپ فارسی


پست های مرتبط:

  • کسر مالیات مصرف در آلمان
    کسر مالیات مصرف در آلمان
  • ۱۱ اشتباه بزرگ در زمینه جذب مشتری در آلمان
    ۱۱ اشتباه بزرگ در زمینه جذب مشتری در آلمان
  • باز کردن فروشگاه اینترنتی در آلمان: دانش پایه‌ و الزامات قانونی
    باز کردن فروشگاه اینترنتی در آلمان: دانش پایه‌ و الزامات…
  • چگونه فاکتور بنویسیم؟
    چگونه فاکتور بنویسیم؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام ما

کانال تلگرام ما

مشاور اخذ اقامت آلمان

هادی زاده - مدیر اجرایی
برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس کلیک کنید!

تماس واتسپ مشاوره فارسی

۰۰۴۹-۱۵۷-۸۶۳۱-۲۳۲۳

whatsapp chat icon farsi آیکن چت واتساپ فارسی
۱۳:۰۰ تا ۱۸:۰۰ به وقت آلمان مشاوره تخصصی به زبان فارسی انگلیسی یا آلمانی

تلفن آفیس

۰۰۴۹-۲۲۱-۶۵۰-۲۸۴۰۰

۸:۰۰ صبح تا ۱۸:۰۰ به وقت آلمان به زبان انگلیسی و آلمانی

همه چیز درباره‌ خدمات ما

همه چیز درباره‌ خدمات ما
تماس با ما
مشاوره آنلاین

کتابچه راهنمای رایگان اقامت آلمان

کتاب راهنما اقامت آلمان
  • معیارهای اعطای مجوز اقامت آلمان
  • انواع خود اشتغالی و پیش نیاز های آن
  • نحوه احراز صلاحیت و چگونگی اخذ اقامت دائم آلمان
  • ثبت و راه اندازی شرکت در آلمان
   

نوشته‌های تازه

  • شماره‌ VAT و شماره EORI در آلمان مارس 4, 2023
  • مجوز کار مدیر عامل در آلمان فوریه 1, 2023
  • فروش یک شرکت GmbH در آلمان دسامبر 28, 2022
  • کسر مالیات مصرف در آلمان دسامبر 2, 2022
  • فرم حقوقی GmbH & Co. KG در آلمان نوامبر 23, 2022
  • سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال در آلمان نوامبر 4, 2022
  • ثبت کسب و کار در آلمان سپتامبر 11, 2022
  • آیا یک سهامدار خارجی GmbH می‌تواند برای شرکت خود در آلمان کار کند؟ آگوست 21, 2022
  • اخذ مجوز اقامت دائم آلمان آگوست 10, 2022
  • کار در آلمان؛ حمایت‌های قانون کار آلمان جولای 29, 2022
  • چگونه یک کسب و کار آنلاین موفق را در آلمان راه‌اندازی کنیم؟ جولای 10, 2022
  • نکات مهم درباره ورود به ثبت تجاری در آلمان جولای 3, 2022
  • هر آنچه باید درباره بلو کارت اتحادیه اروپا بدانید! ژوئن 15, 2022
  • بلو کارت اتحادیه اروپا در ۲۰۲۲ می 28, 2022
  • ثبت کسب و کار برای وب‌سایت در آلمان می 3, 2022
Wise Business Group
Wise Business Group
4.8
Based on 83 reviews
powered by Google
Parvaneh Sanaie
Parvaneh Sanaie
19:38 07 Apr 22
I had a great experience with Wise Business Group,I wanted to start working as a freelancer in Germany and I had this... chance to have Mr.Hadizadeh consultancy moreover I used their services to register my business. I received professional and friendly consultancy services, and highly recommend this company to those who intend to register a business in Germany.read more
Alireza M. Nejad
Alireza M. Nejad
19:00 04 Apr 22
A highly professional and reliable team. We’ve had a wonderful experience and can only recommend Mr. Hadizadeh and his... team.read more
Sheyda Ahmadi
Sheyda Ahmadi
11:52 26 Feb 22
If you want to immigrate to Germany, the first and most important thing you need is a powerful Legal Team behind of... yourself, who is not only your lawyer but also your Friend in a strange Country that you know nothing of it's Low , Culture, Do's and Don'ts , policies etc.. so you are exactly in the Correct place. *Wise Business Group* is the only thing that you need. and I'd rather to say: The only thing that you SHOULD have. They helped us very Friendly and also stand Strongly by us in our difficult way of immigration. They fought honestly a lot instead of us. Specially in the last 2 years when every thing was blocked because of Corona Virus. And Finally we won because of their regular Follow-ups . Here we are, in the middle of Germany. The land of opportunities. Thank you very much Dear Wise business Group.read more
reza rezaei
reza rezaei
12:28 28 Nov 21
Completely professional and honest services of Wise Business group made Registration of my company and starting... business in Germany possible. Especially logical and kind consultation of Mr Hadizadeh was key important factor on all related procedure . Personally , I am recommend this esteemed group to all persons that have a plan to start business in Germany and I wish continuing and growing in their success .read more
Naghmeh Golchin
Naghmeh Golchin
10:59 02 Jun 21
My husband and I have known this company for about a year. And we got help from them for issues related to the... residency and immigration process, as well as company registration. So far we have been very satisfied. Their follow-up and tips have been very good. And we have achieved good results so far. The most important thing that caught my attention was the mutual respect that exists in their behavior. Thanks a lot.read more
Mania Derakhshan
Mania Derakhshan
12:39 27 May 20
I used the phone consultation of Mr. Hadizadeh and he patiently answered all my questions and helped me.They are very... kind that I am going to sign a contract with this group to continue my path.i highly recommend Mr. Hadizadeh and his team.read more
Shahrooz Mehtar
Shahrooz Mehtar
13:50 29 Mar 20
We are very pleased to be acquainted with Mr. Hadizadeh's organization and with his help we have been able to establish... our trading company in Germany.His professional demeanor, personality, and good teammate have made it easy for us to do so even under the tough conditions of today's world and Iran.read more
Abolfazl Nadi
Abolfazl Nadi
12:46 28 Mar 20
I am very happy for having their advise about opening a new GmbH and its employees aspects. I highly recommend them.
puya amini
puya amini
02:46 01 Feb 20
That was good. 🙂
Mgd Ghahremani
Mgd Ghahremani
13:35 28 Jan 20
I am happy to be in touch with Wise Business Group. Follow-up, admirable guidance and compassion are visible in their... service, and I recommend this group to friends looking to immigration or start a new business in Germany.read more
fahimeh tabar
fahimeh tabar
14:46 10 Oct 19
Their consultation is very professional. I would like to extend my thanks to Mr. Hadizdeh who is consulting honestly .
Roozbeh Estifaee
Roozbeh Estifaee
10:17 20 Sep 19
I used the phone consultation service of WBG and, should say, was perfectly happy with it. Mr Hadizadeh, the attorney I... talked to, was very helpful and willing to help, presenting a very nice attitude and honest hints and comments. I would certainly recommend WBG if you are planning to found a company in Germany.read more
Seyyed Mohammad Moshiri
Seyyed Mohammad Moshiri
22:25 18 Sep 19
Hereby would like to drop my honest appreciation down about trusting WBG group and Mr.Hadizadeh particularly at all for... handling and tolerating plenty of tough complicated matters we had to stand here now. I am also not regretted at all to introduce them to any friends of mine or who would like to step on same way and needs undoubtedly such expertise team for approaching goal.read more
ali riazati
ali riazati
13:28 30 Jun 19
I would like to divide their services into 2 parts, prior to entrance visa and after entrance visa.Regarding the... services prior to entrance visa, their business plan preparation were well executed and according to BP standards. In terms of urgency of BP preparation, they put effort and energy on their job. Regarding preparation of documents, they informed about important points and documents to be prepared.Regarding the services after entrance visa, as I am at the beginning of them, I would prefer to comment after finalization of them.read more
Next Reviews
js_loader

WBG in English

WBG in English

Wise Business Group / Firma OWS

Wise Business Group / Firma OWS

Address : Bonner Str. 484, 50968 Köln

مقالات مفید

فروش یک شرکت GmbH در آلمان

دسامبر 28, 2022 By WBG Leave a Comment

سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال در آلمان

نوامبر 4, 2022 By WBG Leave a Comment

آنچه باید درباره سرمایه گذاری خرید ملک به قصد اجاره در آلمان بدانید!

اکتبر 12, 2021 By WBG Leave a Comment

Impressum

  • تماس با ما
  • جلسه مشاوره آنلاین
  • Impressum

مشاوره مستقیم

0049-157-8631-2323

آفیس

0049-221-474-5050

0049-221-650-28400

Wise Business Information

  • اقامت آلمان
  • ثبت شرکت در آلمان
  • مشاوران شما
  • پیش نیاز‌ها برای انواع خود اشتغالی
  • گام به گام راه‌اندازی شرکت
  • انواع خود اشتغالی در آلمان
  • ثبت و راه اندازی شرکت در آلمان
  • همه چیز درباره‌ ما
  • وجه تمایز ما
  • پروفایل شرکت
  • گروه ما

Copyright © 2023 · Wise Business Group