بیمه در آلمان

بیمه در آلمانقبل از هر برنامه ریزی در آلمان باید یک پرچین منطقی در برابر خطرات و ریسک های موجود روبروی شما در فرایند های زندگی و کسب و کار وجود داشته باشد. این به عنوان بنیادی عمل می کند که با آن بعداً می توانید در آلمان دارایی خود را با خیال راحت و پایدار جمع کنید. موضوعاتی مانند ناتوانی شغلی ، بیماری و مراقبت در زندگی خصوصی شما و همچنین خطرات مربوط به مسئولیت و حفاظت از اموال شما در پیش زمینه هستند.  از آنجایی که ما به عنوان یک کارگزار بیمه با تمامی شرکتهای شناخته شده در آلمان همکاری می کنیم قادر به ارائه راه حل های عالی چه در مورد قراردادهای بیمه خصوصی یا دولتی به شما می باشیم.

در آلمان ما یک سیستم بهداشتی دوگانه داریم. این شامل بیمه درمانی دولتی است که به عنوان یک سیستم یارانه ای توسط دولت در دسترس همه شهروندان آلمانی است. علاوه بر این ، بیمه درمانی خصوصی ای نیز وجود دارد که فقط کسانی می توانند مطالبه کنند که بیمه شدن در شرکت های بیمه دولتی برای آنها اجبار نیست. این افراد عموماً کارمندان با درآمد بالاتر یا خویش فرما ها هستند. از آنجا که مزایای سیستم بیمه دولتی در دهه های اخیر از منظر هزینه ای در آلمان به طور مداوم در حال کاهش است ، بیمه تکمیلی خصوصی برای استفاده کنندگان از بیمه درمانی دولتی ایجاد شده است. اینها هزینه های پرداخت شده توسط شخص بیمه شده را برای مثال درمان دندانپزشکی با کیفیت بالاتر ، عینک یا ارایه اتاق یک تخته یا دو تخته برای بیمار در بیمارستان پشتیبانی می کنند. اقامت طولانی تر در بیمارستان یا تحمیل هر نوع نقص جسمی از دید بیمه حادثه ای است که میتواند تحت پوشش قرار بگیرد. آیا در چنین شرایطی به اندازه کافی تأمین می شوید؟ با محافظت صحیح در برابر حوادث ، از مزایای مالی گسترده خود اطمینان حاصل کنید. خسارت ناشی از آب ، سرقت یا آتش سوزی – در آلمان – اغلب مخرب و از نظر مالی بسیار استرس زا است.

برای مشاوره و راهنمایی برای جلوگیری از  ریسک های غیرضروری و نگرانی های مالی از ما کمک بگیرید. بطور مثال  اگر شما یا شخصی از خانواده تان به شخص دیگری آسیب برساند ،  این آسیب می بایست جبران شود . بیمه مسئولیت  Haftpflichtversicherung  برای آرامش خاطر شما در این موارد بسیار ضروری است زیرا تمامی خدمات مالی را برای اینگونه خسارات پوشش میدهد.

داشتن بیمه اتومبیل برای صاحبین وسایل نقلیه یک تعهد قانونی است و البته داشتن بیمه ای معقول و مناسب حق شماست. شما میتوانید با بهره گیری از پیشنهادات ما، هزینه ی معقول تری را صرف بیمه اتومبیل خود کنید. 

شما تصمیم گیرنده مستقل خود  براساس توصیه های ما هستید ما وابسته به هیچ شرکتی نبوده و کاملا  مستقل و متناسب با معیارهای شخصی خودتان به شما مشاوره خواهیم داد. یافتن بیمه مناسب یا تأمین شرایط برای شما و وضعیت زندگی شما و حمایت مناسب از شرکت شما چالشی است که با خوشحالی از عهده آن  بر خواهیم آمد.
برای اطلاعات بیشتر فرم زیر را پر کنید و در جلسات مشاوره ما شرکت نمایید یا به واتساپ ما پیام دهید:
whatsapp chat icon farsi آیکن چت واتساپ فارسی

۵ زیرمجموعه بیمه اجتماعی قانونی در آلمان

تعیین استراتژی
اگر قصد توسعه کسب و کار یا پیدا کردن شغل مورد نظر خود در آلمان را دارید و علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌‌باشید، لطفا فرم زیر را پر بفرمایید. برای تعیین زمان مشاوره با شما تماس می گیریم.

  • لطفا ایمیل خود را وارد نمایید و در فضای سمت چپ با وارد کردن دوباره آن را تایید نمایید.
  • لطفا شماره ای را وارد نمایید که ترجیح می دهید با آن با شما تماس بگیریم.
  • ممکن است شما بنا به دلایل مختلف تمایل به حضور یا تعامل با کشور آلمان داشته باشید. ما قادریم به شما در تامین تمامی خدمات فوق الذکر به صورت جداگانه یا توام یاری رسانیم. لطفا مواردی را که به صورت بالقوه میتواند نیاز شما در آلمان باشد انتخاب نمایید.
  • لطفا توضیح مختصری از کسب و کار فعلی خود در ایران یا طرح و ایده خود در آلمان برای ما ارائه دهید
  • شما میتوانید اگر تمایل دارید پروپوزال خود را در مورد توسعه اقتصادی شرکت خود در آلمان به صورت فایل ورد یا پی دی اف برای ما ارسال نمایید.
    Max. file size: 2 MB.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *