• خانه
  • خدمات ما
    • اقامت آلمان
      • طرح کسب و کار
      • اقامت آلمان(سرمایه گذاری)
      • اقامت آلمان(کار آفرینی)
      • راه‌ اندازی شرکت/شعبه
    • خدمات پس از اقامت
      • مشاوره سرمایه گذاری
      • یافتن منابع در آلمان
      • ارتقای کسب و کار
      • ثبت برند و علامت تجاری
      • بیمه
      • دفتر کار و خدمات منشی‌
  • اطلاعات مفید
    • زندگی در آلمان
      • چرا آلمان؟
      • آمار پایه
      • هزینه های زندگی در آلمان
      • درمان و بیمارستان در آلمان
      • تولد نوزاد در آلمان
      • مدارس در آلمان
      • مشاغل پرستارى و مراقبت از سالمندان در آلمان
      • گروه کارآفرینی ایران و آلمان
      • ارزش‌گذاری مدارک در آلمان
    • ثبت شرکت در آلمان
      • ۱۰ گام ابتدایی برای تاسیس شرکت خود در آلمان
      • ثبت و راه اندازی شرکت
      • فرم های حقوقی شرکت ها در آلمان
      • اساسنامه تاسیس شرکت در آلمان
      • ۲۵ سوال متداول در زمینه ثبت حرفه در آلمان 
      • مدیر اجرایی در شرکت های مسئولیت محدود (GmbH)
    • سرمایه گذاری در آلمان
      • فرنچایزینگ
      • مک دونالد
    • مالیات در آلمان
      • پرسش نامه مالیاتی
      • سیستم مالیاتی در آلمان
      • شناسه مالیاتی در آلمان
      • انواع مالیات برای کسب و کار ها و افراد خویش فرما در آلمان
      • ارزیابی عملکرد مالی شرکت در آلمان: چگونه از BWA بهره مند شویم
      • چطور مالیات کمتری در آلمان پرداخت کنیم  
      • بیمه‌ در آلمان
    • مسکن در آلمان
      • مسکن در آلمان
      • خرید آپارتمان یا مجتمع چند واحده در آلمان
      • خرید ملک در آلمان
    • بیزنس پروموشن
      • راه اندازی کسب و کار
      • پیش نیاز‌ها برای انواع خود اشتغالی
      • اجازه اقامت برای انواع خود اشتغالی
      • انواع خود اشتغالی
      • ویزای خود اشتغالی آلمان
      • همه چیز در مورد فریلنسری در آلمان
      • چه مواردی را باید هنگام انتخاب فرم قانونی در نظر بگیرید (GmbH یا UG)
  • پروفایل اقتصادی آلمان
    • سخن صدر اعظم
    • نگاه اجمالی
    • عملکرد اقتصادی
    • ساختار اقتصادی
    • سرمایه گذاری خارجی
    • بستر کسب و کار
    •  وضعیت بازار کار
  • توسعه کسب و کار
    • فرهنگ بیزینس با آلمانی‌ ها
    • راه اندازی کسب و کار در آلمان برای اروپایی و غیر اروپایی
    •  آدرس  شرکت های مسئولیت محدود (GmbH)
    • خصوصیات قرارداد استخدامی در آلمان
    • ۷ نکته برای ورود صحیح به بازار آلمان
    • پروسه انتخاب تامین کننده در آلمان
    • مجوز های شغلی، تاییدیه ها و صلاحیت های حرفه ای در آلمان
    • نمایشگاه های تجاری آلمان: پنج فرمان اصلی 
    • قرارداد مدیر عامل در آلمان
    • املاک تجاری در آلمان
    • چطور کسب و کار خود را در آلمان شروع نمایید
    • پس از ثبت شرکت
    • تغییر نام و ساختار شرکت
    • مقررات صادرات از اروپا
    • بازار تجارت الکترونیک در آلمان
  • فرم ثبت شرکت
  • ارسال رزومه جستجوی کار
  • تماس با ما
  • پروفایل شرکت
  • وجه تمایز ما
  • گروه ما

Wise Business Group

اقامت آلمان

  • مشاوران شما
  • همه چیز درباره‌ ما
  • نحوه کار ما
  • منافع شما
  • کاریاری ما
  • چرا ما؟
  • ENG
You are here: Home / بیزنس پروموشن در آلمان / چگونه می توان از نمایشگاه های تجاری آلمان استفاده کرد: پنج فرمان اصلی 

آوریل 26, 2020

چگونه می توان از نمایشگاه های تجاری آلمان استفاده کرد: پنج فرمان اصلی 

اینکه چطور کسب و کار خود را در یک نمایشگاه تجاری در آلمان معرفی  کنید تا حد زیادی به هویت شرکت شما و آنچه انتظار دارید از حضور در آن نمایشگاه به دست بیاورید، بستگی دارد. با این حال، یک سری قوانین کلی وجود دارد که معتقدیم  باید از آنها به نیت جلب توجه و افزایش آگاهی در مورد برند تجاری خود در آلمان پیروی کنید.

 بگذارید در این مقاله کوتاه به آنچه که اغلب به عنوان مثال در زمان انتخاب محل استقرار غرفه یا گزینش اعضای تیم ارائه دهنده محصولات در نمایشگاه های آلمان، نادیده گرفته می شود اشاره ای داشته باشیم. مثل همیشه، نکاتی که در مقاله خود برجسته میکنیم مربوط به آلمان و این بار شرایط درست حضور در نمایشگاه در این کشور می باشد و شاید ۱۰۰% منطبق با کشور ها و فرهنگ های دیگر نباشد.   

فرمان اول: “همیشه سعی کنید مکان مناسبی برای جایگاه خود انتخاب کنید!”

“موقعیت مکانی خوب” در این زمینه به معنی بهترین مکان برای دستیابی به اهداف تجاری شما برای شرکت در نمایشگاه است. به عنوان مثالی برای درک بهتر قضیه، اگر هدف شما رونق بخشیدن به فروش یک قطعه فعال (آنالوگ) است، در سالن غرفه صنفی که به اجزای الکترومکانیکی اختصاص داده شده غرفه اجاره نکنید. اگر هدف شما ارتقاء آخرین نسخه نرم افزاری خود، به منظور رصد کردن و هدف قرار دادن مدیران ارشد اجرایی این بخش تجاری است، در سالنی که مردم انتظار اجزای کلاس c (قطعات سخت افزاری) را دارند، غرفه نگیرید.

“موقعیت مکانی خوب” همچنین می تواند به معنای تلاش برای گرفتن یک مکان جذاب در یک سالن مناسب باشد. ب ه طور کلی غرفه های نزدیک به ورودی سالن بسیار محبوب تر هستند.  هرچه غرفه گوشه تر باشد، گران تر است. این بدان معناست  که غرفه هایی که در یک ردیف و بین دیگر غرفه ها (با همسایگان در سمت راست و سمت چپ خود) قرار می گیرند معمولاً هزینه فضای کف کمتری خواهند داشت. طبیعتا برای غرفه ای که از دو طرف، سه یا حتی چهار طرف قابل دسترسی باشد باید در آلمان هزینه بیشتری بپردازید. با این حال، شما ممکن است اولویت ها و ملاحظات دیگری را  نیز داشته باشید مانند نزدیک بودن به غرفه مهمترین رقیب خود در نمایشگاه. یکی از مدیران  سابق آلمانی ما همیشه اصرار داشت که غرفه در نزدیکی سرویس بهداشتی واقع شود. وی معتقد بود که ترافیک به ویژه در آنجا زیاد است و افراد هنگام بازگشت مجدد آرامش درونی بیشتری دارند.  😀 

بسیاری از برگزارکنندگان رویدادها و نمایشگاه ها در آلمان  قیمت های پیش پرداختی تخفیفی (در صورت رزرو زودتر) و بسته های ویژه ای را ارائه می دهند. ضرری ندارد که از قبل با نماینده نمایشگاه در آلمان ارتباط برقرار کنید و بپرسید که از رزرو زودتر غرفه خود چه مزایایی کسب می کنید. لطفا، زیاد هم با زمان بازی نکنید.  ممکن است به نفع شما تمام نشود. مواردی بوده که شرکت های بزرگ و بازیگران اصلی یک بازار خاص، غرفه ای بهتر از ردیفی معمولی با ۲۰ متر مربع مساحت نصیبشان نشد زیرا بیش از اندازه برای پیدا کردن بهترین گزینه صبر کردند یا شاید فکر می کردند که می توانند با سازمان دهنده نمایشگاه چانه بزنند و به قیمت بهتری تفاهم کنند. 

فرمان دوم: “همیشه از رسانه های “رسمی” نمایشگاه های آلمان استفاده کنید!”

اطمینان حاصل کنید که  نام شرکت شما  به طور صحیح در رسانه رسمی نمایشگاه مربوطه در آلمان  (کاتالوگ های آنلاین یا چاپی، اپلیکیشن ها و کتابچه های راهنما) ذکر شده است. اگر این ویژگی به صورت استاندارد در تبلیغات گنجانده نشده است، امیدواریم بودجه ای حداقل برای اضافه کردن لوگوی خود اختصاص داده باشید. آدرس اینترنتی شرکت شما باید به سامانه نمایشگاه  پیوند داده شود، و فراموش نکنید که حساب های آنلاین خود (حساب های رسانه های اجتماعی شغلی و حرفه ای) را برای مناسبت های خاص به روز کنید.

چیزی که اغلب این روزها هنگام چک کردن پروفایل های غرفه داران در دایرکتوری های آنلاین مشاهده می شود، متن های خنده دار ترجمه شده  رایانه ای است که ظاهراً هیچ کس آن را چک نمی کند. محض خاطر کسب و کار خودتان هم شده لطفا گرامر آن را توسط یک شخص بومی یا مترجم چک و در صورت نیاز تصحیح کنید. 

سعی کنید دریابید که چه گزینه هایی در بسته های  رسانه نمایشگاه درج شده است. در بسیاری موارد، می توانید در طی مراحل ثبت نام تعداد مشخصی از گزینه ها را در زیر “محصولات” یا “اپلیکیشن ها” تیک بزنید. بدینگونه برگزار کننده درک بهتری از مشخصه و پورتفولیوی غرفه دار به دست خواهد آورد.  غالباً نمایشگاه نیز از این اطلاعات برای پردازش لیست جامع غرفه داران استفاده می کند. سپس بازدید کنندگان می توانند مطابق این نامگذاری، جستجوی خود را انجام دهند. بنابراین، بهتر است تا جای ممکن در ارائه اطلاعات دقیق باشید!  فرصت دیده شدن را صرفا به خاطر اینکه  فرم مربوطه را به درستی تکمیل نکرده اید از دست ندهید.  در میان گزینه هایی که میتوانید انتخاب کنید همیشه موارد زیادی رایگان است، اما حتی اگر می توانید همه جعبه های “رایگان” را علامت بزنید، روی آنچه خوب هستید و تبحر دارید تمرکز کنید.

با این حال، به هر فهرست راهنما (دایرکتوری) در مورد غرفه داران نمایشگاه های آلمان ۱۰۰% اعتماد نکنید. برخی از شرکت ها (که به سازمان دهندگان نمایشگاه ربطی ندارند) در بازار وجود دارند که غرفه داران را هدف قرار می دهند و سعی می کنند تا ورودی ها را در دایرکتوری های دسته چندم، زیر استاندارد و به صورت آنلاین بفروشند (بله! حتی در آلمان). شرایط آنها غالباً تعهدات بلند مدت با پرداخت چندین هزار یورو را برای شما ایجاد می کند. این شرکت ها کاملاً آگاه هستند که افراد بندرت تمامی تعهدات را که در قسمت “شرایط  و ضوابط” قید شده است، مطالعه می کنند. در بسیاری از موارد شکایاتی از غرفه دارانی  که در آلمان مورد آزار و اذیت شرکت های به اصطلاح “صندوقی Briefkastenfirma”  قرار گرفته اند، مطرح شده است. 

فرمان سوم: “آنچه را که باید عرضه  کنید، مخفی نکنید!”

باید همیشه هدف شما برای شرکت در نمایشگاهی در آلمان  جذب هر چه بیشتر بازدید  کنندگان “مرتبط” با محصولات و خدمات یا آشنایی مشتریان گذشته با محصولات جدید شما باشد. مگر اینکه نیت شما برای شرکت در نمایشگاه جلب توجه تعداد خاصی مخاطب VIP باشد که ارزش افزوده بسیار بالایی دارند  (که در این صورت می توانید با استخدام نگهبان، میهمانان ناخواسته را مودبانه دفع کنید)   

 شما باید آیتم های خود را با ظاهری جذاب در آلمان به نمایش بگذارید، و مزایای محصول را برجسته کنید . ارسال کالا به آلمان در نمایشگاه ممکن است گران باشد، اما فقط نمایش دادن یک پوستر از آنچه شما قصد فروش دارید نیز برای جذب مخاطب کافی نخواهد بود. چرا که آنچه شما می توانید در یک پوستر به نمایش بگذارید مشخصات و مزایای محصول است اما فراموش نکنید که اگر هنوز در بازار شناخته شده نیستند، باید بازدید کنندگان را متقاعد کنید که موارد نمایش داده شده در کاتالوگ ها و پوستر ها  فقط نسخه های ارزان کپی شده نیستند و محصولات شما فراتر از آن می باشد. 

یکی از دوستان آلمانی ما اجزای الکترومکانیکی را خریداری می کند. او می گوید، برای او بسیار مهم است که بتواند قطعات مورد نظر خود را در دست خود وزن کند تا بتواند کالاها را لمس و احساس کند. غرفه داران باید رضایت کامل وی را برای پاسخ به سوالات مفصل او جلب نمایند بنابراین نمایندگان مناسبی برای ارائه فنی محصول خود در غرفه معرفی نمایید. البته اکثر آلمانی ها می پذیرند  که با غرفه داران بین المللی به “زبان انگلیسی” ارتباط برقرار کنند. (از این بابت نگران عدم تسلط به زبان آلمانی نباشید!)

فرمان چهارم: “بیش از حد هم ارتباط برقرار نکنید و با فرهنگ مخاطب خود سازگار شوید !”

توصیه ما این است که سعی کنید به آرامی صحبت کنید، نمونه محصول ها را نشان داده و مفاهیم پیچیده را توضیح دهید.

 به خاطر داشته باشید که زبان بدن در فرهنگ های مختلف به راحتی قابلیت  تفسیر اشتباه دارد  (به عنوان مثال، تکان دادن سر یک شخص هندی بعضی مواقع به عنوان “نه” در آلمان تفسیر می شود).  همچنین در نظر داشته باشید  که بسیاری از آلمانی ها معمولاً فضای شخصی بیشتری را نسبت به سایر ملیت ها ترجیح می دهند.   

هنگامی که یک بازدید کننده آلمانی صندلی خود را -در هنگام ارائه شما در غرفه –  کمی دورتر از جایی که در آن نشسته اید تنظیم میکند،  سعی نکنید دوباره خود را به وی نزدیک کنید چرا که  ممکن است میهمان آلمانی خود را – که معمولا عادت به حفظ فاصله از دیگران دارد- ناراحت کنید. 

بهتر است هنگام ارائه یا صحبت از تماس با  بازو یا سایر قسمتهای بدن مخاطب خودداری کنید. هیچ موقع با کف دست روی شانه یک آلمانی به نشانه صمیمیت نزنید، مگر اینکه شما او را خیلی خوب از قبل می شناسید. در مورد خانم های آلمانی که این مسئله بسیار حساس تر است و به دقت بیشتری نیاز دارد.

فرمان پنجم: “تیم خود را در نمایشگاه با دقت انتخاب کنید و تا آنجا که ممکن است تعداد اعضا را محدود کنید!”

 به اعضای  تیم خود در غرفه در مورد اهداف حضور خود در نمایشگاه آلمان حس گنگی القا نکنید. دقیقا بدانید که از هرکدام از آنها چه انتظاری دارید، از جمله اینکه چه زمانی از صبح در نمایشگاه  ظاهر شوند و چه چیزی بپوشند. شرکت هایی بین المللی از خاورمیانه، هند و چین و سایر کشور ها هستند  که هر سال بودجه ای را  برای لباس های جدید تجاری به سبک غربی برای کارمندان خود در نمایشگاه ها تخصیص می دهند.

اگر زبان و ارتباط برای شما مسئله است، اطمینان حاصل کنید که حداقل یک نفر در میان اعضای تیم  وجود دارد که می تواند با تفسیر درست و ارتباط موثر به شما در برقراری ارتباط با مخاطبین  کمک کند.

شما و تیمتان همیشه باید بتوانید با بازدید کنندگان ارتباط درستی برقرار کنید. زبان مورد نیاز شما برای شرکت در یک نمایشگاه در آلمان یا آلمانی است یا انگلیسی و ترجیحا هر دو. (ولی در میان این دو، انگلیسی اولویت دارد چون حتی آلمانی ها هم انتظار آلمانی صحبت کردن حاضرین در یک نمایشگاه بین المللی را ندارند).   اگر نتوانید به یکی از این زبانها به سوالات پاسخ دهید، آلمانی ها اعتماد نخواهند کرد که “بحث” در مورد تجارت با شما منطقی خواهد بود  – مگر اینکه به زبان مادری شما مسلط باشند – (که خیلی به ندرت اتفاق می افتد). مهارتهای اساسی گفتگو در میان آلمانی ها به زبان  فرانسوی و اسپانیایی تا حدودی رایج است، ولی به ندرت با یک آلمانی در نمایشگاه ملاقات خواهید کرد که قابلیت گفتگو به زبان چینی، هندی یا فارسی را داشته باشد.

در نظر داشته باشید برای نمایشگاه های آلمان  یک جلسه آموزشی فروش برای کارکنان خود داشته باشید و آن ها  را در مورد نحوه  ارائه و نمایش محصولات تمرین دهید. به طور خلاصه باید ها و نباید ها را به آنها گوشزد کنید، و به استخدام یک مشاور در آلمان نیز فکر کنید که می تواند به شما در نحوه جلوگیری از مشکلات رایج که معمولاً ناشی از سوء تفاهمات بین فرهنگی است کمک کند. اگر تمرکز شما روی خریداران آلمانی است، می توانید با تیم ما تماس بگیرید. 

هنگام آماده سازی برای فروش، به مشتری مداری فکر کنید:  اینکه مشکل رایج مشتری شما چیست و چگونه می توانید آن را حل کنید؟  سعی کنید در ارائه از عبارات باور پذیر متناسب با فرهنگ آلمانی استفاده کنید و از تعریف بیش از اندازه و تشریح داستان های مشارکت شرکت خود در پروژه های موجود در کشورتان بپرهیزید. 

اطمینان حاصل کنید که کارکنان شما از قبل می دانند غرفه چه ظاهری خواهد داشت و چگونه مجهز خواهد شد. از آنها بپرسید که آیا چیزی هست که دوست داشته باشند در مورد غرفه تغییر دهند. (از منظر استفاده بهینه از فضا، چیدمان محصول، مواد مورد استفاده و غیره)  – به ویژه وقتی تیم خود را از افرادی با رشته ها و پیشینه های متفاوت انتخاب میکنید، درک آنها از “الزامات” ممکن است متفاوت باشد.  پس از هر روز نمایشگاه در آلمان یک جلسه  کوتاه پرسش  و پاسخ با اعضای تیم خود برنامه ریزی کنید: چه مواردی خوب پیش رفت؟ و چه چیزی را می توان بهبود داد؟ 

ممکن است برای هماهنگی کارمندان خود، سرو کردن غذا و نوشیدنی، و یا اجرای امور اولیه نیاز به یک فرد بومی در نمایشگاه داشته باشید. در صورت تمایل به استخدام یک میزبان یا مهماندار، از برگزارکننده نمایشگاه درخواست کنید. آنها معمولا افرادی را برای پیشنهاد دارند به شرط اینکه به اندازه کافی از قبل آن ها را مطلع کرده باشید. 

سوالات بیشتری دارید؟ لطفا در تماس با ما دریغ نکنید. 

برای اطلاعات بیشتر در مورد شروع کسب و کار خود  در آلمان در جلسات مشاوره ما شرکت نمایید:

تعیین استراتژی
اگر قصد توسعه کسب و کار خود در آلمان را دارید یا علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌‌باشید، فرم زیر را پر کنید. ما با شما تماس میگیریم.
  • لطفا ایمیل خود را وارد نمایید و در فضای سمت چپ با وارد کردن دوباره آن را تایید نمایید.
  • لطفا شماره ای را وارد نمایید که ترجیح می دهید با آن با شما تماس بگیریم.
  • ممکن است شما بنا به دلایل مختلف تمایل به حضور یا تعامل با کشور آلمان داشته باشید. ما قادریم به شما در تامین تمامی خدمات فوق الذکر به صورت جداگانه یا توام یاری رسانیم. لطفا مواردی را که به صورت بالقوه میتواند نیاز شما در آلمان باشد انتخاب نمایید.
  • لطفا توضیح مختصری از کسب و کار فعلی خود در ایران یا طرح و ایده خود در آلمان برای ما ارائه دهید
  • شما میتوانید اگر تمایل دارید پروپوزال خود را در مورد توسعه اقتصادی شرکت خود در آلمان به صورت فایل ورد یا پی دی اف برای ما ارسال نمایید.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

پست های مرتبط:

  • برای چه کسب و کارهایی در آلمان ثبت تجاری لازم است؟
    برای چه کسب و کارهایی در آلمان ثبت تجاری لازم است؟
  • اصول جذب مشتری (نکات طلایی برای فروش بیشتر)
    اصول جذب مشتری (نکات طلایی برای فروش بیشتر)
  • باز کردن فروشگاه اینترنتی در آلمان: دانش پایه‌ و الزامات قانونی
    باز کردن فروشگاه اینترنتی در آلمان: دانش پایه‌ و الزامات…
  • ۲۵ سوال متداول در زمینه ی ثبت حرفه در آلمان 
    ۲۵ سوال متداول در زمینه ی ثبت حرفه در آلمان 

Tagged With: اقامت آلمان, ثبت شرکت در آلمان, نمایشگاه آلمان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام ما

کانال تلگرام ما

مشاور اخذ اقامت آلمان

هادی زاده - مدیر اجرایی
برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس کلیک کنید!

تماس واتسپ مشاوره فارسی

۰۰۴۹-۱۵۷-۸۶۳۱-۲۳۲۳

whatsapp chat icon farsi آیکن چت واتساپ فارسی
۱۳:۰۰ تا ۱۸:۰۰ به وقت آلمان مشاوره تخصصی به زبان فارسی انگلیسی یا آلمانی

تلفن آفیس

۰۰۴۹-۲۲۱-۶۵۰-۲۸۴۰۰

۸:۰۰ صبح تا ۱۸:۰۰ به وقت آلمان به زبان انگلیسی و آلمانی

همه چیز درباره‌ خدمات ما

همه چیز درباره‌ خدمات ما
تماس با ما
مشاوره آنلاین

کتابچه راهنمای رایگان اقامت آلمان

کتاب راهنما اقامت آلمان
  • معیارهای اعطای مجوز اقامت آلمان
  • انواع خود اشتغالی و پیش نیاز های آن
  • نحوه احراز صلاحیت و چگونگی اخذ اقامت دائم آلمان
  • ثبت و راه اندازی شرکت در آلمان
   

نوشته‌های تازه

  • فروش یک شرکت GmbH در آلمان دسامبر 28, 2022
  • کسر مالیات مصرف در آلمان دسامبر 2, 2022
  • فرم حقوقی GmbH & Co. KG در آلمان نوامبر 23, 2022
  • سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال در آلمان نوامبر 4, 2022
  • ثبت کسب و کار در آلمان سپتامبر 11, 2022
  • آیا یک سهامدار خارجی GmbH می‌تواند برای شرکت خود در آلمان کار کند؟ آگوست 21, 2022
  • اخذ مجوز اقامت دائم آلمان آگوست 10, 2022
  • کار در آلمان؛ حمایت‌های قانون کار آلمان جولای 29, 2022
  • چگونه یک کسب و کار آنلاین موفق را در آلمان راه‌اندازی کنیم؟ جولای 10, 2022
  • نکات مهم درباره ورود به ثبت تجاری در آلمان جولای 3, 2022
  • هر آنچه باید درباره بلو کارت اتحادیه اروپا بدانید! ژوئن 15, 2022
  • بلو کارت اتحادیه اروپا در ۲۰۲۲ می 28, 2022
  • ثبت کسب و کار برای وب‌سایت در آلمان می 3, 2022
  • تأسیس شعبه یک شرکت در آلمان آوریل 21, 2022
  • افزایش قیمت مسکن در آلمان آوریل 13, 2022
Wise Business Group
Wise Business Group
4.8
Based on 83 reviews
powered by Google
Parvaneh Sanaie
Parvaneh Sanaie
19:38 07 Apr 22
I had a great experience with Wise Business Group,I wanted to start working as a freelancer in Germany and I had this... chance to have Mr.Hadizadeh consultancy moreover I used their services to register my business. I received professional and friendly consultancy services, and highly recommend this company to those who intend to register a business in Germany.read more
Alireza M. Nejad
Alireza M. Nejad
19:00 04 Apr 22
A highly professional and reliable team. We’ve had a wonderful experience and can only recommend Mr. Hadizadeh and his... team.read more
Sheyda Ahmadi
Sheyda Ahmadi
11:52 26 Feb 22
If you want to immigrate to Germany, the first and most important thing you need is a powerful Legal Team behind of... yourself, who is not only your lawyer but also your Friend in a strange Country that you know nothing of it's Low , Culture, Do's and Don'ts , policies etc.. so you are exactly in the Correct place. *Wise Business Group* is the only thing that you need. and I'd rather to say: The only thing that you SHOULD have. They helped us very Friendly and also stand Strongly by us in our difficult way of immigration. They fought honestly a lot instead of us. Specially in the last 2 years when every thing was blocked because of Corona Virus. And Finally we won because of their regular Follow-ups . Here we are, in the middle of Germany. The land of opportunities. Thank you very much Dear Wise business Group.read more
reza rezaei
reza rezaei
12:28 28 Nov 21
Completely professional and honest services of Wise Business group made Registration of my company and starting... business in Germany possible. Especially logical and kind consultation of Mr Hadizadeh was key important factor on all related procedure . Personally , I am recommend this esteemed group to all persons that have a plan to start business in Germany and I wish continuing and growing in their success .read more
Naghmeh Golchin
Naghmeh Golchin
10:59 02 Jun 21
My husband and I have known this company for about a year. And we got help from them for issues related to the... residency and immigration process, as well as company registration. So far we have been very satisfied. Their follow-up and tips have been very good. And we have achieved good results so far. The most important thing that caught my attention was the mutual respect that exists in their behavior. Thanks a lot.read more
Mania Derakhshan
Mania Derakhshan
12:39 27 May 20
I used the phone consultation of Mr. Hadizadeh and he patiently answered all my questions and helped me.They are very... kind that I am going to sign a contract with this group to continue my path.i highly recommend Mr. Hadizadeh and his team.read more
Shahrooz Mehtar
Shahrooz Mehtar
13:50 29 Mar 20
We are very pleased to be acquainted with Mr. Hadizadeh's organization and with his help we have been able to establish... our trading company in Germany.His professional demeanor, personality, and good teammate have made it easy for us to do so even under the tough conditions of today's world and Iran.read more
Abolfazl Nadi
Abolfazl Nadi
12:46 28 Mar 20
I am very happy for having their advise about opening a new GmbH and its employees aspects. I highly recommend them.
puya amini
puya amini
02:46 01 Feb 20
That was good. 🙂
Mgd Ghahremani
Mgd Ghahremani
13:35 28 Jan 20
I am happy to be in touch with Wise Business Group. Follow-up, admirable guidance and compassion are visible in their... service, and I recommend this group to friends looking to immigration or start a new business in Germany.read more
fahimeh tabar
fahimeh tabar
14:46 10 Oct 19
Their consultation is very professional. I would like to extend my thanks to Mr. Hadizdeh who is consulting honestly .
Roozbeh Estifaee
Roozbeh Estifaee
10:17 20 Sep 19
I used the phone consultation service of WBG and, should say, was perfectly happy with it. Mr Hadizadeh, the attorney I... talked to, was very helpful and willing to help, presenting a very nice attitude and honest hints and comments. I would certainly recommend WBG if you are planning to found a company in Germany.read more
Seyyed Mohammad Moshiri
Seyyed Mohammad Moshiri
22:25 18 Sep 19
Hereby would like to drop my honest appreciation down about trusting WBG group and Mr.Hadizadeh particularly at all for... handling and tolerating plenty of tough complicated matters we had to stand here now. I am also not regretted at all to introduce them to any friends of mine or who would like to step on same way and needs undoubtedly such expertise team for approaching goal.read more
ali riazati
ali riazati
13:28 30 Jun 19
I would like to divide their services into 2 parts, prior to entrance visa and after entrance visa.Regarding the... services prior to entrance visa, their business plan preparation were well executed and according to BP standards. In terms of urgency of BP preparation, they put effort and energy on their job. Regarding preparation of documents, they informed about important points and documents to be prepared.Regarding the services after entrance visa, as I am at the beginning of them, I would prefer to comment after finalization of them.read more
Next Reviews
js_loader

WBG in English

WBG in English

Wise Business Group / Firma OWS

Wise Business Group / Firma OWS

Address : Bonner Str. 484, 50968 Köln

مقالات مفید

فروش یک شرکت GmbH در آلمان

دسامبر 28, 2022 By WBG Leave a Comment

سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال در آلمان

نوامبر 4, 2022 By WBG Leave a Comment

آنچه باید درباره سرمایه گذاری خرید ملک به قصد اجاره در آلمان بدانید!

اکتبر 12, 2021 By WBG Leave a Comment

Impressum

  • تماس با ما
  • جلسه مشاوره آنلاین
  • Impressum

مشاوره مستقیم

0049-157-8631-2323

آفیس

0049-221-474-5050

0049-221-650-28400

Wise Business Information

  • اقامت آلمان
  • ثبت شرکت در آلمان
  • مشاوران شما
  • پیش نیاز‌ها برای انواع خود اشتغالی
  • گام به گام راه‌اندازی شرکت
  • انواع خود اشتغالی در آلمان
  • ثبت و راه اندازی شرکت در آلمان
  • همه چیز درباره‌ ما
  • وجه تمایز ما
  • پروفایل شرکت
  • گروه ما

Copyright © 2023 · Wise Business Group