• خانه
  • خدمات ما
    • اقامت آلمان
      • طرح کسب و کار
      • اقامت آلمان(سرمایه گذاری)
      • اقامت آلمان(کار آفرینی)
      • راه‌ اندازی شرکت/شعبه
    • خدمات پس از اقامت
      • مشاوره سرمایه گذاری
      • یافتن منابع در آلمان
      • ارتقای کسب و کار
      • ثبت برند و علامت تجاری
      • بیمه
      • دفتر کار و خدمات منشی‌
  • اطلاعات مفید
    • زندگی در آلمان
      • چرا آلمان؟
      • آمار پایه
      • هزینه های زندگی در آلمان
      • درمان و بیمارستان در آلمان
      • تولد نوزاد در آلمان
      • مدارس در آلمان
      • مشاغل پرستارى و مراقبت از سالمندان در آلمان
      • گروه کارآفرینی ایران و آلمان
      • ارزش‌گذاری مدارک در آلمان
    • ثبت شرکت در آلمان
      • ۱۰ گام ابتدایی برای تاسیس شرکت خود در آلمان
      • ثبت و راه اندازی شرکت
      • فرم های حقوقی شرکت ها در آلمان
      • اساسنامه تاسیس شرکت در آلمان
      • ۲۵ سوال متداول در زمینه ثبت حرفه در آلمان 
      • مدیر اجرایی در شرکت های مسئولیت محدود (GmbH)
    • سرمایه گذاری در آلمان
      • فرنچایزینگ
      • مک دونالد
    • مالیات در آلمان
      • پرسش نامه مالیاتی
      • سیستم مالیاتی در آلمان
      • شناسه مالیاتی در آلمان
      • انواع مالیات برای کسب و کار ها و افراد خویش فرما در آلمان
      • ارزیابی عملکرد مالی شرکت در آلمان: چگونه از BWA بهره مند شویم
      • چطور مالیات کمتری در آلمان پرداخت کنیم  
      • بیمه‌ در آلمان
    • مسکن در آلمان
      • مسکن در آلمان
      • خرید آپارتمان یا مجتمع چند واحده در آلمان
      • خرید ملک در آلمان
    • بیزنس پروموشن
      • راه اندازی کسب و کار
      • پیش نیاز‌ها برای انواع خود اشتغالی
      • اجازه اقامت برای انواع خود اشتغالی
      • انواع خود اشتغالی
      • ویزای خود اشتغالی آلمان
      • همه چیز در مورد فریلنسری در آلمان
      • چه مواردی را باید هنگام انتخاب فرم قانونی در نظر بگیرید (GmbH یا UG)
  • پروفایل اقتصادی آلمان
    • سخن صدر اعظم
    • نگاه اجمالی
    • عملکرد اقتصادی
    • ساختار اقتصادی
    • سرمایه گذاری خارجی
    • بستر کسب و کار
    •  وضعیت بازار کار
  • توسعه کسب و کار
    • فرهنگ بیزینس با آلمانی‌ ها
    • راه اندازی کسب و کار در آلمان برای اروپایی و غیر اروپایی
    •  آدرس  شرکت های مسئولیت محدود (GmbH)
    • خصوصیات قرارداد استخدامی در آلمان
    • ۷ نکته برای ورود صحیح به بازار آلمان
    • پروسه انتخاب تامین کننده در آلمان
    • مجوز های شغلی، تاییدیه ها و صلاحیت های حرفه ای در آلمان
    • نمایشگاه های تجاری آلمان: پنج فرمان اصلی 
    • قرارداد مدیر عامل در آلمان
    • املاک تجاری در آلمان
    • چطور کسب و کار خود را در آلمان شروع نمایید
    • پس از ثبت شرکت
    • تغییر نام و ساختار شرکت
    • مقررات صادرات از اروپا
    • بازار تجارت الکترونیک در آلمان
  • فرم ثبت شرکت
  • ارسال رزومه جستجوی کار
  • تماس با ما
  • پروفایل شرکت
  • وجه تمایز ما
  • گروه ما

Wise Business Group

اقامت آلمان

  • مشاوران شما
  • همه چیز درباره‌ ما
  • نحوه کار ما
  • منافع شما
  • کاریاری ما
  • چرا ما؟
  • ENG
You are here: Home / بیزنس پروموشن در آلمان / ارزیابی عملکرد مالی شرکت در آلمان: چگونه از BWA بهره مند شویم

می 6, 2018

ارزیابی عملکرد مالی شرکت در آلمان: چگونه از BWA بهره مند شویم

بسیاری از صاحبان کسب و کار گزارشی از تجزیه و تحلیل کاری به نام BWA، یا Betriebswirtschaftliche Auswertung را به صورت ماهانه از حسابدار یا مشاور مالیاتی خود در آلمان دریافت می کنند ولی متاسفانه خیلی مواقع بدون آنکه آن را مطالعه کنند به صورت ناخوانده بایگانی میکنند. ولی شما به این کار عادت نکنید، زیرا BWA منبع ارزشمندی از اطلاعات برای پیشرفت، موقعیت اقتصادی و کارآمدی کسب و کار شما در آلمان می باشد.  به علاوه، BWA منبعی است که بعد ها اداره مهاجرت و اتاق بازرگانی  شهر شما میتوانند از آن به عنوان مرجع بررسی عملکرد اقتصادی شما استفاده کنند و اقامت دائم را بر اساس آن به شما اعطا کنند. همچنین اگر قصد خرید کسب و کار آماده ای در آلمان دارید بررسی و مطالعه BWA آن میتواند اولین معیار ارزیابی شما برای عملکرد اقتصادی آن کسب و کار باشد که به شما در تصمیم گیری برای سرمایه گذاری روی آن پروژه بسیار کمک خواهد کرد. 

یکی از مزایای BWA بررسی این نکته است که آیا  قدرت کسب و کار و عملکرد مالی شرکت شما در حد مطلوب و استاندارد هست یا مشکلاتی در راهند.   این مقاله نشان می دهد چگونه BWA شرکت خود در آلمان را مطالعه کنید و از اطلاعات آن واقعاً سود ببرید.

در BWA، ارزیابی های خلاصه نویسی شده ای از اعداد کنونی حسابداری یا اعدادی که مشاور مالیاتی شما برای شما حساب کرده است را خواهید یافت. ولی یک شکل یکپارچه ای وجود ندارد، و راه های متعددی برای آماده سازی BWA وجود دارد. مهمترین و پرکاربردترین شکل BWA در عمل، گزارش درآمد کوتاه مدت (kurzfristige Erfolgsrechnung)است که در این مقاله نشان داده شده است. دیگر اشکال متداول آن، حساب جابجایی ها (Bewegungsbilanz)است، که به شما تغییرات در دارایی ها و سرمایه را نشان می دهد، و همچنین نقدینگی ساکن(statische Liquidität)، که به شما قدرت پرداخت (بدهی ها) را نشان خواهد داد. بعلاوه، شکل های خاص تری از BWA نیز وجود دارند.  اگر یاد بگیرید که چطور یک BWA را بخوانید و تفسیر کنید در آن صورت BWA برای شما به ابزاری خیلی خوب برای ارزیابی کارآیی شرکت و تشخیص ضعف های بالقوه و اتخاذ تصمیم های لازم تبدیل میشود. 

توجه: به صورت معمول، BWA بصورت ماهانه صادر می شود. اگر این مطلب در مورد شما صادق نیست می توانید با مشاور مالیاتی شرکت خود در آلمان تماس بگیرید و از او درخواست دریافت BWA به سرعت منظم و ماهیانه داشته باشید. حتماً از او بپرسید که نظرش درباره شرکت شما چیست و چه کاری لازم است شما انجام دهید تا بهبودی حاصل شود. از او بپرسید کدام عدد ها و اطلاعات برای شما بیشترین اهمیت را باید داشته باشند.

BWA خود را مطالعه کرده و تفسیر کنید

شکل ۱ یک گزارش درآمد کوتاه مدت یا آمار هزینه را نشان می دهد، این گزارش را می توان با نرم افزار Lexware ایجاد کرد. این شکل خدمات و هزینه های ارائه شده توسط یک شرکت را بصورت ماهانه و تجمعی نشان می دهد. برای درک گزارش درآمد کوتاه مدت، لازم است بدانید مهمترین بخش های گزارش کجا هستند و چگونه آنها را تفسیر کنید. همچنین لازم است بدانید که ستون های ۱ تا ۱۲ در BWA و محتویات آنها شامل چه اطلاعتی هستند و هر سطر بیانگر چیست. گزارش ها و اطلاعات تقریباً مهم در نمونه ارائه شده با اعداد ۱-۱۱مشخص شده اند.

توجه: اطلاعات BWA بر اساس گزارش صورت سود و زیان از صورتهای مالی سالانه می باشد، ولی میتوان آن را به صورت جداگانه با نیازمندیهای اطلاعتی یک شرکت تطبیق داد. در این مورد حتما از مشاور مالیاتی یا کسب و کار خود در آلمان مشورت بگیرید .

نمونۀ گزارش درآمد کوتاه مدت

شکل ۱: جزئیات گزارش درآمد کوتاه مدت

گزارش های ستون های BWA

ستون ۱
در این ستون شماره  آیتم های ارزیابی کوتاه مدت عملکرد اقتصادی کسب و کار خود را پیدا میکنید.

ستون ۲
اینجا نام و توضیح آیتم های ارزیابی کوتاه مدت عملکرد اقتصادی (درآمد و هزینه) را مشاهده می کنید. اینها خلاصه های چندین حساب می باشند. بعنوان مثال، درآمد ها همۀ فروش هایی که با محصولات خود کرده اید یا درآمد های فرعی (مانند عملکرد رستوران های غذاخوری) را به طور خلاصه در کنار لیستی از انواع هزینه ها نشان می دهند؛ به عنوان مثال هزینه های مواد (Materialaufwand)، شامل هزینه های همۀ مواد مصرفی، قطعات یا کالاها می شوند. برای گنجاندن بهترین ترکیب، می بایست از حسابدار یا مشاور مالیاتی خود کمک بخواهید.

ستون ۳
درآمد ها، هزینه ها و نتایج ارزیابی ماه اینجا نشان داده می شوند.

ستون ۴
اینجا خروجی نهایی به درصد برای ماه جاری محاسبه میشود به این معنی که همۀ آیتم های متعاقب (درآمد / هزینه)، به عنوان درصدی از گردش مالی کل به سقف ۱۰۰ به نمایش در می آیند. تنها در اینصورت می توانید ببینید که کجا ایستاده اید. بدون قیاس، شما متوجه نخواهید شد که مثلا میزان هزینه مواد اولیه ذکر شده در مثال فوق به اندازه ۹۶,۰۰۰ یورو کم یا زیاد است یا در صنایع کاری شما رقمی نرمال است. در این مثال، متریال استفاده شده به نسبت ارزش گردش کل معادل ۳۷% است و هزینه های پرسنل حدود ۴۲% هستند (شماره های ۱ و ۲).

ستون ۵
در این ستون، کل هزینه های ماه مورد نظر معادل ۱۰۰% قرار داده شده اند و بقیه آیتم های درآمد و هزینه بعنوان نسبتی از آن نمایش داده شده اند. این باعث میشود که شما فورا بزرگترین هزینه های خود را رصد کنید . حتی تغییرات کوچک روی مقادیر این ستون تاثیر زیادی روی میزان EBIT (درامد قبل از مالیات و بهره)  کسب و کار شما و به تبع آن سود خالص شما خواهد داشت. در مثال فوق هزینه های پرسنل حدود ۷۷% کل هزینه ها را شامل می شوند (شماره ۳). با مقدار تجمعی هزینه ها که با  ۱۰۰% در عکس بالا نمایش داده شده شما خروجی ای معادل ۱۸۲% درامد ایجاد کرده اید. هر چه این عدد بزرگتر باشد. یعنی شما اقتصادی تر کار کرده اید.

ستون ۶
در این ستون،  هزینه های کارکنان معادل ۱۰۰% برای ماه جاری درنظر گرفته شده، و درآمد ها و هزینه ها به عنوان درصدی از این مقدار محاسبه می شوند. این ستون محاسبه ثمربخشی کارکنان را ممکن می سازد. در مثال فوق، با ۱۰۰% یورو هزینه کارکنان، مبلغ ۲۳۶% یورو از کل خروجی بدست آمد. هرچه مبلغ بالاتر باشد، کارکنان شما مفید تر و موثر تر خواهند بود (شماره ۵).

ستون ۷
در اینجا، هزینه کل مواد مصرفی بر اساس ۱۰۰% تنظیم شده. درآمد درامد ناخالص عملیاتی شرکت شما نشان می دهد که درآمد شما چقدر نسبت به هزینه ی متریال مصرفی بالاست. در در این مثال، درامد ناخالص بیش از ۱۷۰% با ۱۰۰% یورو هزینه مواد اولیه ورودی تولید می شود. به بیان دیگر به ازای ۱۰۰ یورو هزینه مواد اولیه شما ۱۷۰ یورو درامد ایجاد میکنید. مثل ستون های قبلی این عدد هر چه بیشتر باشد بهتر است. (شماره ۶).

ستون های ۸-۱۲
مقادیر برای دوره تجمعی )در اینجا بین ژانویه تا ژوئن( ارائه شده اند. گزارش ها مشابه ستون های ۳-۷ می باشند. به عبارت دیگر محتوا یکی است با این تفاوت که بجای بررسی ماه ژوئن، مقادیر به صورت تجمعی از ماه ژانویه تا ژوئن نمایش داده شده اند.

محتویات ردیف ها

ردیف ۴
یک فاکتور مهم در ارزیابی کسب و کار شما ، کارآیی (خروجی) کل  (Gesamtleistung) می باشد که متشکل است از فروش خالص، تغییر در موجودی انبار ها و هر گونه دارایی ثابت شرکت. منظور از دارایی ثابت مثل زمانی است که شرکت شما ماشینی را میخرد تا برای مشتریانش محصولاتی را تولید کند. در میان دیگر چیز ها، بسیاری آیتم های هزینه و درآمد در کارآیی کلی اثرگذار می باشند.

ردیف ۵
در این ردیف (Materialeinsatz/Wareneinkauf)  میزان مصرف مواد اولیه(قطعات / مواد خام / محصولات نیمه ساخته) نشان داده می شود که البته برای شرکت های بزرگتر  ثبت دقیق یا تعیین هویت دقیق انها بدون یک سیستم مدریریت موجودی بسیار مشکل می باشد، زیرا در این ردیف ، مقادیری تعیین شده اند که برای خرید مواد اولیه درنظر گرفته شده اند. ولی این زمانی صحیح است که خرید و میزان مصرف همخوانی داشته باشند، که در عمل بندرت اتفاق می افتد. زیرا  در ماه هایی که کالاها خریده می شوند، ممکن است مصرفی اتفاق نیفتد و بالعکس. اگر سیستم مدریریت موجودی موجود نباشد، خیلی مهم است که میزان مصرف تخمین زده شود، بعنوان مثال با ضرب کردن عدد محصولات تولید شده در میزان مواد مصرفی و مبلغ خرید آنها که در محاسبات وارد شده اند میزان مصرف به یورو محاسبه می شود.

ردیف ۶-۸
درامد ناخالص ۱ (Rohertrag I)تفاوت بین خروجی کل و مصرف مواد اولیه به اضافۀ هر گونه سود کارکردی دیگر نشان می دهد و یک متغیر کلیدی برای ارزیابی میزان موفقیت عملکرد شرکت شما در آلمان است. هرچه درامد ناخالص بالاتر باشد، پول بیشتری جهت پوشش دادن هزینه های جانبی و سودآوری بیشتر وجود خواهد داشت. درامد ناخالص ۲ (Rohertrag II) درامد ناخالص ۱ را با دیگر درامد های عملکردی جانبی جمع می کند. (ردیف ۸)

ردیف ۹-۲۱
دیگر هزینه ها در این خطوط ثبت می شوند، شامل هزینه های متداول پرسنل(Personalkosten) که معمولا از باقی هزینه ها بیشتر است.  سایر هزینه ها در این مثال غیر از پرسنل: اجاره و رهن و کلا هزینه تاسیسات (Raumkosten)، بیمه(Versicherung)، تبلیغات(Werbe)، سفر(Reise) ، تعمیرات(Reparaturen) و هزینه های دیگر می باشد. 

ردیف ۲۲
EBIT  (Earnings Before Interest and Taxes)سودی است که شما با فعالیت های کاری خود پیش از بهره و مالیات کسب کرده اید. این مبلغ، مابه التفاوت بین درامد ناخالص (Rohertrag )و جمع هزینه ها  (Gesamtkosten)می باشد. EBIT شما را قادر می سازد قیاس بهتری از نتایج بدست آمده از خروجی شرکت نسبت به عملیات کسب و کار خود داشته باشید. زیرا نرخ های بهره و مالیات اغلب توسط آیتم های خاص دستخوش تغییر می شوند، برای همین  اغلب از نتایج واقعی برای ارزیابی عملکرد کسب و کار کنار گذاشته می شوند. در EBIT میزان بهره و مالیات حذف میشود تا به شما درک بهتری از عملکرد واقعی شرکت خود در آلمان دهد.

ردیف ۲۳-۲۵
هزینه های احتمالی بهره (Zinsaufwand)در اینجا ثبت می شوند. تفاوت بین EBIT و نتایج این ردیف منجر به درآمد پیش از مالیات (Ergebnis vor Steuern)می گردد (شماره ۷).

ردیف ۲۶-۲۹
نتایج مقدماتی و موقت  از عملیات کاری کلی با کسر هزینه هرگونه مالیات دیگر (مانند محیط زیست  öko یا مالیات بیمه) در این ردیف ها ثبت می شوند. موقت از این جهت که همیشه اصلاحات و تغییراتی پیش از اینکه اظهارنامه مالیاتی صادر شود صورت می پذیرد، که نهایتاً نتیجه واقعی کار شما را منعکس می کند. پرداخت های مالیاتی در آلمان اغلب به صورت قسط بندی شده توسط شرکت در طول سال پرداخت می شود. (ورودی های ۸-۱۱).

نکات ضروری در تنظیم BWA  (با ذکر اشتباهات احتمالی)

  • خریداری متریال بعنوان مصرف (Verbrauch )طبقه بندی می شود (نکات ردیف ۵ را ببینید) که اغلب مواقع نادرست است. تنها مصرف واقعی می بایست گزارش شود. اگر شما از سیستم مدیریت موجودی استفاده نمی کنید، می توانید بعنوان مثال، تخمین بزنید یا مقادیر میانگین را حساب کنید.
  • افت بها/ استهلاک  (Abschreibun) می بایست در طول ماه ها توزیع شود و کاملا در پایان سال ثبت نشود زیرا از لحاظ اقتصادی این هزینه ها به طور یکنواخت در هر ماه اتفاق میفتند.
  • به صورت مشابه،  برخی هزینه های پرسنل(Personalkosten ) می بایست طی ماه ها بسط داده شوند مانند عیدی، حقوق مرخصی، پاداش ها و…
  • همچنین برخی پرداخت های تک باره احتمالی نیز باید در طول ماه های سال پخش شوند. مانند بیمه، هزینه ها، مشارکت های مالی و…
  • فروش می بایست بطور صحیح ثبت شود (بعنوان مثال، پرداخت های قسطی و چکی فروش محسوب نمی شوند زیرا مشتری هنوز تحویل را نپذیرفته است). برخی از آنها را باید در ترازنامه به عنوان بدهی رد کرد.
  • تغییرات موجودی انبار (Bestandsveränderungen )یا ثبت نمی شوند یا با مقادیر اشتباه ثبت می شوند. هزینه های تولید صحیح می باشند، نه تخمین مبالغ فروش.

 

نکته: با مشاور مالیاتی خود صحبت کنید و از او بپرسید چه تقسیم بندی هایی می بایست صورت بگیرد و شما چگونه می توانید یک BWA واجد شرایط فراهم آورید. در هر صورت روش منطقی این است که تقسیم بندی ها در BWA از ابتدا به صورت فروش و لیست هزینه های بزرگ مانند مواد پرسنل و استهلاک صورت بگیرد. در گام دوم، تقسیم بندی ها با جزییات بیشتری میتواند انجام شود.

 

حسابداری مستند و دائما بروز شده برای یک کسب و کار حیاتی است.

برای دریافت گزارش های قابل استناد که بتوانید بر اساس آن ها تصمیمات درست اخذ کنید،  حسابداری شما باید صحیح، به روز و کامل باشد ، که این مورد همیشه در شرکت ها و کسب و کار های کوچک در آلمان اتفاق نمیافتد. شما همچنین می بایست این موضوع را با مشاور مالیاتی خود مطرح کنید و اگر نواقصی هست، از او  داده های به روز و طبقه بندی شده را درخواست کنید. تنها در این صورت ، ما از یک BWA واجد شرایط صحبت می کنیم. از آنجایی که ساختن آنها بطور مرتب مستلزم کار و انرژی است بیشتر می باشد، اگر میزان حسابداری شما زیاد حجیم نیست می توانید به جای هر ماه، هر یک ربع سال یکبار BWA به روز شده را دریافت کنید. این چیزی است که در شرکت های کوچک اغلب اتفاق می افتد به این صورت که اطلاعات طبقه بندی و به روز شده  هر ۳ ماه دریافت میشود تا مشخص شود که چقدر مفید کار کرده اید و در صورت نیاز چنانچه نتایج خیلی رضایت بخش نیست اقدامات اصلاحی اتخاذ شود.

نمونه عملی

پیتر اشمیت یک شرکت ساخت و ساز در آلمان دارد؛ در میان پروژه ها  او پیشنهاد نوسازی یک زیرزمین را می دهد. هر ماه او یک BWA از حسابدار خود دریافت می کنند، که بندرت آن را ثبت می کند زیرا  آنرا خوب نمی فهمد و خیلی برای خود مفید نمی داند. در جلسه کاری شرکت اخیرا یکی از مشاورین استفاده درست از BWA و فواید آن را در پیشبرد کار های روزانه شرکت مطرح کرد. مشاور نشان داد که چطور یک BWA باید خوانده شود و به کدام قسمت های آن بیشتر توجه کرد به طوری که بتوان از این ابزار به شیوه ای درست در فعالیت روزانه شرکت استفاده کرد.

 با کمک BWA که بطور صحیح تنظیم شده، می توانید در هر برهه زمانی در طول سال به راحتی تشخیص دهید که چقدر تا به حال درامد داشتید و اینکه آیا هزینه هایی که تا بحال داشتید در یک چارچوب معقول و مطلوبی بودند یا خیر. همچنین برون یابی و استخراج داده ها میتواند از سود تخمینی سالیانه به خوبی به وسیله BWA صورت پذیرد.  به منظور استفاده بهینه از ابزار BWA هر صاحب کسب و کاری در آلمان باید به صورت متناوب با این ابزار در تعامل باشد  و با حسابدار یا مشاور مالیاتی خود در این زمینه به طور مرتب گفتگو کند  تا مشخص شود که چه تغییرات و تنظیماتی در طول دوره مالی و عملیاتی شرکت مورد نیاز است.

اشمیت با مشاور مالیاتی خود قرار ملاقاتی می گذارد، نگرانی های خود را توضیح می دهد و موافقت میکند که در آینده  تنها BWA هایی با اصلاحات برای ورودی های بزرگ مانند مواد اولیه، پرداختی های خاص پرسنل یا افت بها دریافت کند. با اطلاعات دریافتی در جلسه کاری و همچنین توضیحات بیشتر مشاور مالیاتی آقای اشمیت قادر خواهد بود که BWA خود را خوب درک کرده و از فواید آن به نحو احسن استفاده کند.

از این به بعد، او می تواند ببیند که در ماه گذشته چقدر خوب عمل کرده است و چگونه در صورت  بروز تحولات غیر معمول، اقدامات اصلاحی را مانند پیدا کردن راه برای کاهش هزینه های لازم یا تسریع فرمول عایدی در کمترین فرصت انجام دهد. این در گذشته غیر ممکن می بود، چون او در گذشته این اطلاعات را تا پایان سال دریافت نمی کرد.

برای اطلاعات بیشتر در جلسات مشاوره ما شرکت نمایید:

تعیین استراتژی
اگر قصد توسعه کسب و کار خود در آلمان را دارید یا علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌‌باشید، فرم زیر را پر کنید. ما با شما تماس میگیریم.

  • لطفا ایمیل خود را وارد نمایید و در فضای سمت چپ با وارد کردن دوباره آن را تایید نمایید.
  • لطفا شماره ای را وارد نمایید که ترجیح می دهید با آن با شما تماس بگیریم.
  • ممکن است شما بنا به دلایل مختلف تمایل به حضور یا تعامل با کشور آلمان داشته باشید. ما قادریم به شما در تامین تمامی خدمات فوق الذکر به صورت جداگانه یا توام یاری رسانیم. لطفا مواردی را که به صورت بالقوه میتواند نیاز شما در آلمان باشد انتخاب نمایید.
  • لطفا توضیح مختصری از کسب و کار فعلی خود در ایران یا طرح و ایده خود در آلمان برای ما ارائه دهید
  • شما میتوانید اگر تمایل دارید پروپوزال خود را در مورد توسعه اقتصادی شرکت خود در آلمان به صورت فایل ورد یا پی دی اف برای ما ارسال نمایید.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

 

پست های مرتبط:

  • پرسش نامه مالیاتی آلمان
    پرسش نامه مالیاتی آلمان
  • ۲۵ سوال متداول در زمینه ی ثبت حرفه در آلمان 
    ۲۵ سوال متداول در زمینه ی ثبت حرفه در آلمان 
  • خرید آپارتمان یا مجتمع چند واحده در آلمان به عنوان یک سرمایه گذاری: مزایا و معایب در یک نگاه
    خرید آپارتمان یا مجتمع چند واحده در آلمان به عنوان یک سرمایه…
  • ثبت کسب و کار کوچک در آلمان : مراحل و مسئولین
    ثبت کسب و کار کوچک در آلمان : مراحل و مسئولین

Tagged With: مالیات در آلمان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام ما

کانال تلگرام ما

مشاور اخذ اقامت آلمان

هادی زاده - مدیر اجرایی
برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس کلیک کنید!

تماس واتسپ مشاوره فارسی

۰۰۴۹-۱۵۷-۸۶۳۱-۲۳۲۳

whatsapp chat icon farsi آیکن چت واتساپ فارسی
۱۳:۰۰ تا ۱۸:۰۰ به وقت آلمان مشاوره تخصصی به زبان فارسی انگلیسی یا آلمانی

تلفن آفیس

۰۰۴۹-۲۲۱-۶۵۰-۲۸۴۰۰

۸:۰۰ صبح تا ۱۸:۰۰ به وقت آلمان به زبان انگلیسی و آلمانی

همه چیز درباره‌ خدمات ما

همه چیز درباره‌ خدمات ما
تماس با ما
مشاوره آنلاین

کتابچه راهنمای رایگان اقامت آلمان

کتاب راهنما اقامت آلمان
  • معیارهای اعطای مجوز اقامت آلمان
  • انواع خود اشتغالی و پیش نیاز های آن
  • نحوه احراز صلاحیت و چگونگی اخذ اقامت دائم آلمان
  • ثبت و راه اندازی شرکت در آلمان
   

نوشته‌های تازه

  • فروش یک شرکت GmbH در آلمان دسامبر 28, 2022
  • کسر مالیات مصرف در آلمان دسامبر 2, 2022
  • فرم حقوقی GmbH & Co. KG در آلمان نوامبر 23, 2022
  • سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال در آلمان نوامبر 4, 2022
  • ثبت کسب و کار در آلمان سپتامبر 11, 2022
  • آیا یک سهامدار خارجی GmbH می‌تواند برای شرکت خود در آلمان کار کند؟ آگوست 21, 2022
  • اخذ مجوز اقامت دائم آلمان آگوست 10, 2022
  • کار در آلمان؛ حمایت‌های قانون کار آلمان جولای 29, 2022
  • چگونه یک کسب و کار آنلاین موفق را در آلمان راه‌اندازی کنیم؟ جولای 10, 2022
  • نکات مهم درباره ورود به ثبت تجاری در آلمان جولای 3, 2022
  • هر آنچه باید درباره بلو کارت اتحادیه اروپا بدانید! ژوئن 15, 2022
  • بلو کارت اتحادیه اروپا در ۲۰۲۲ می 28, 2022
  • ثبت کسب و کار برای وب‌سایت در آلمان می 3, 2022
  • تأسیس شعبه یک شرکت در آلمان آوریل 21, 2022
  • افزایش قیمت مسکن در آلمان آوریل 13, 2022
Wise Business Group
Wise Business Group
4.8
Based on 83 reviews
powered by Google
Parvaneh Sanaie
Parvaneh Sanaie
19:38 07 Apr 22
I had a great experience with Wise Business Group,I wanted to start working as a freelancer in Germany and I had this... chance to have Mr.Hadizadeh consultancy moreover I used their services to register my business. I received professional and friendly consultancy services, and highly recommend this company to those who intend to register a business in Germany.read more
Alireza M. Nejad
Alireza M. Nejad
19:00 04 Apr 22
A highly professional and reliable team. We’ve had a wonderful experience and can only recommend Mr. Hadizadeh and his... team.read more
Sheyda Ahmadi
Sheyda Ahmadi
11:52 26 Feb 22
If you want to immigrate to Germany, the first and most important thing you need is a powerful Legal Team behind of... yourself, who is not only your lawyer but also your Friend in a strange Country that you know nothing of it's Low , Culture, Do's and Don'ts , policies etc.. so you are exactly in the Correct place. *Wise Business Group* is the only thing that you need. and I'd rather to say: The only thing that you SHOULD have. They helped us very Friendly and also stand Strongly by us in our difficult way of immigration. They fought honestly a lot instead of us. Specially in the last 2 years when every thing was blocked because of Corona Virus. And Finally we won because of their regular Follow-ups . Here we are, in the middle of Germany. The land of opportunities. Thank you very much Dear Wise business Group.read more
reza rezaei
reza rezaei
12:28 28 Nov 21
Completely professional and honest services of Wise Business group made Registration of my company and starting... business in Germany possible. Especially logical and kind consultation of Mr Hadizadeh was key important factor on all related procedure . Personally , I am recommend this esteemed group to all persons that have a plan to start business in Germany and I wish continuing and growing in their success .read more
Naghmeh Golchin
Naghmeh Golchin
10:59 02 Jun 21
My husband and I have known this company for about a year. And we got help from them for issues related to the... residency and immigration process, as well as company registration. So far we have been very satisfied. Their follow-up and tips have been very good. And we have achieved good results so far. The most important thing that caught my attention was the mutual respect that exists in their behavior. Thanks a lot.read more
Mania Derakhshan
Mania Derakhshan
12:39 27 May 20
I used the phone consultation of Mr. Hadizadeh and he patiently answered all my questions and helped me.They are very... kind that I am going to sign a contract with this group to continue my path.i highly recommend Mr. Hadizadeh and his team.read more
Shahrooz Mehtar
Shahrooz Mehtar
13:50 29 Mar 20
We are very pleased to be acquainted with Mr. Hadizadeh's organization and with his help we have been able to establish... our trading company in Germany.His professional demeanor, personality, and good teammate have made it easy for us to do so even under the tough conditions of today's world and Iran.read more
Abolfazl Nadi
Abolfazl Nadi
12:46 28 Mar 20
I am very happy for having their advise about opening a new GmbH and its employees aspects. I highly recommend them.
puya amini
puya amini
02:46 01 Feb 20
That was good. 🙂
Mgd Ghahremani
Mgd Ghahremani
13:35 28 Jan 20
I am happy to be in touch with Wise Business Group. Follow-up, admirable guidance and compassion are visible in their... service, and I recommend this group to friends looking to immigration or start a new business in Germany.read more
fahimeh tabar
fahimeh tabar
14:46 10 Oct 19
Their consultation is very professional. I would like to extend my thanks to Mr. Hadizdeh who is consulting honestly .
Roozbeh Estifaee
Roozbeh Estifaee
10:17 20 Sep 19
I used the phone consultation service of WBG and, should say, was perfectly happy with it. Mr Hadizadeh, the attorney I... talked to, was very helpful and willing to help, presenting a very nice attitude and honest hints and comments. I would certainly recommend WBG if you are planning to found a company in Germany.read more
Seyyed Mohammad Moshiri
Seyyed Mohammad Moshiri
22:25 18 Sep 19
Hereby would like to drop my honest appreciation down about trusting WBG group and Mr.Hadizadeh particularly at all for... handling and tolerating plenty of tough complicated matters we had to stand here now. I am also not regretted at all to introduce them to any friends of mine or who would like to step on same way and needs undoubtedly such expertise team for approaching goal.read more
ali riazati
ali riazati
13:28 30 Jun 19
I would like to divide their services into 2 parts, prior to entrance visa and after entrance visa.Regarding the... services prior to entrance visa, their business plan preparation were well executed and according to BP standards. In terms of urgency of BP preparation, they put effort and energy on their job. Regarding preparation of documents, they informed about important points and documents to be prepared.Regarding the services after entrance visa, as I am at the beginning of them, I would prefer to comment after finalization of them.read more
Next Reviews
js_loader

WBG in English

WBG in English

Wise Business Group / Firma OWS

Wise Business Group / Firma OWS

Address : Bonner Str. 484, 50968 Köln

مقالات مفید

فروش یک شرکت GmbH در آلمان

دسامبر 28, 2022 By WBG Leave a Comment

سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال در آلمان

نوامبر 4, 2022 By WBG Leave a Comment

آنچه باید درباره سرمایه گذاری خرید ملک به قصد اجاره در آلمان بدانید!

اکتبر 12, 2021 By WBG Leave a Comment

Impressum

  • تماس با ما
  • جلسه مشاوره آنلاین
  • Impressum

مشاوره مستقیم

0049-157-8631-2323

آفیس

0049-221-474-5050

0049-221-650-28400

Wise Business Information

  • اقامت آلمان
  • ثبت شرکت در آلمان
  • مشاوران شما
  • پیش نیاز‌ها برای انواع خود اشتغالی
  • گام به گام راه‌اندازی شرکت
  • انواع خود اشتغالی در آلمان
  • ثبت و راه اندازی شرکت در آلمان
  • همه چیز درباره‌ ما
  • وجه تمایز ما
  • پروفایل شرکت
  • گروه ما

Copyright © 2023 · Wise Business Group