۱۱ اشتباه بزرگ در زمینه جذب مشتری در آلمان

اگر شما نیز در کشور آلمان به بیزینس مشغول هستید، برای آنکه بتوانید مشتریان کسب و کار خود را تا حد امکان افزایش دهید، لازم است تا از اشتباهات معمول در جذب مشتری خودداری کنید. از متداول ترین رویکرد های اشتباه می توان به  انتخاب اشتباه گروه هدف، عدم برنامه ریزی درست، عدم آمادگی و […]

اصول جذب مشتری (نکات طلایی برای فروش بیشتر)

اینکه شما از کدام روش جذب مشتری استفاده می کنید، اساساً به گروه هدف مربوط به بیزینستان بستگی دارد. تفاوت های زیادی بین مشتریان B2B(مدل تجارت به تجارت) و B2C (مدل تجارت به مصرف‌کننده) وجود دارد. کانال های مختلفی را می توانیم برای جذب مشتری جدید به شما معرفی کنیم: انواع تماس اول(cold call) ، […]

چه اصنافی در قانون جدید آلمان باز و چه اصنافی بسته میشوند؟

به تازگی در آلمان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا قوانین جدیدی حکم فرما خواهد بود. این بدان معناست که بعضی مغازه ها بسته خواهند شد و بیشتر فروشگاه ها باز هستند. در این خبر نگاهی به مغازه های باز و بسته در ۱۰ ژانویه خواهیم انداخت. کدام اصناف باز هستند؟ بازارها هنوز هم می […]

ثبت کسب و کار کوچک در آلمان : مراحل و مسئولین

آیا قصد راه اندازی یک کسب و کار به تنهایی دارید و نمی خواهید به عنوان تاجر در ثبت تجاری وارد شوید؟ثبت با روش GbR و همکاری سایرین چطور؟ اگر اینطوری است شاید بخواهید به روشی که به صورت سنتی به آن کسب و کار کوچک گفته می شود شروع کنید، ما نحوه ثبت این […]

قطعنامه، تسویه و حذف شرکت GmbH

قطعنامه ، تسویه و حذف شرکت GmbH تذکر مقدماتی قبل از اینکه GmbH موجود (شرکتی با مسئولیت محدود) از ثبت تجاری حذف شود، تشریفات قانونی زیادی را باید رعایت کرد. خروج GmbH از معاملات حقوقی به طور منظم در سه مرحله انجام می شود: انحلال شرکت منجر به حذف آن در ثبت تجاری نمی شود. […]