• خانه
  • خدمات ما
    • اقامت آلمان
      • طرح کسب و کار
      • اقامت آلمان(سرمایه گذاری)
      • اقامت آلمان(کار آفرینی)
      • راه‌ اندازی شرکت/شعبه
    • خدمات پس از اقامت
      • مشاوره سرمایه گذاری
      • یافتن منابع در آلمان
      • ارتقای کسب و کار
      • ثبت برند و علامت تجاری
      • بیمه
      • دفتر کار و خدمات منشی‌
  • اطلاعات مفید
    • زندگی در آلمان
      • چرا آلمان؟
      • آمار پایه
      • هزینه های زندگی در آلمان
      • درمان و بیمارستان در آلمان
      • تولد نوزاد در آلمان
      • مدارس در آلمان
      • مشاغل پرستارى و مراقبت از سالمندان در آلمان
      • گروه کارآفرینی ایران و آلمان
      • ارزش‌گذاری مدارک در آلمان
    • ثبت شرکت در آلمان
      • ۱۰ گام ابتدایی برای تاسیس شرکت خود در آلمان
      • ثبت و راه اندازی شرکت
      • فرم های حقوقی شرکت ها در آلمان
      • اساسنامه تاسیس شرکت در آلمان
      • ۲۵ سوال متداول در زمینه ثبت حرفه در آلمان 
      • مدیر اجرایی در شرکت های مسئولیت محدود (GmbH)
    • سرمایه گذاری در آلمان
      • فرنچایزینگ
      • مک دونالد
    • مالیات در آلمان
      • پرسش نامه مالیاتی
      • سیستم مالیاتی در آلمان
      • شناسه مالیاتی در آلمان
      • انواع مالیات برای کسب و کار ها و افراد خویش فرما در آلمان
      • ارزیابی عملکرد مالی شرکت در آلمان: چگونه از BWA بهره مند شویم
      • چطور مالیات کمتری در آلمان پرداخت کنیم  
      • بیمه‌ در آلمان
    • مسکن در آلمان
      • مسکن در آلمان
      • خرید آپارتمان یا مجتمع چند واحده در آلمان
      • خرید ملک در آلمان
    • بیزنس پروموشن
      • راه اندازی کسب و کار
      • پیش نیاز‌ها برای انواع خود اشتغالی
      • اجازه اقامت برای انواع خود اشتغالی
      • انواع خود اشتغالی
      • ویزای خود اشتغالی آلمان
      • همه چیز در مورد فریلنسری در آلمان
      • چه مواردی را باید هنگام انتخاب فرم قانونی در نظر بگیرید (GmbH یا UG)
  • پروفایل اقتصادی آلمان
    • سخن صدر اعظم
    • نگاه اجمالی
    • عملکرد اقتصادی
    • ساختار اقتصادی
    • سرمایه گذاری خارجی
    • بستر کسب و کار
    •  وضعیت بازار کار
  • توسعه کسب و کار
    • فرهنگ بیزینس با آلمانی‌ ها
    • راه اندازی کسب و کار در آلمان برای اروپایی و غیر اروپایی
    •  آدرس  شرکت های مسئولیت محدود (GmbH)
    • خصوصیات قرارداد استخدامی در آلمان
    • ۷ نکته برای ورود صحیح به بازار آلمان
    • پروسه انتخاب تامین کننده در آلمان
    • مجوز های شغلی، تاییدیه ها و صلاحیت های حرفه ای در آلمان
    • نمایشگاه های تجاری آلمان: پنج فرمان اصلی 
    • قرارداد مدیر عامل در آلمان
    • املاک تجاری در آلمان
    • چطور کسب و کار خود را در آلمان شروع نمایید
    • پس از ثبت شرکت
    • تغییر نام و ساختار شرکت
    • مقررات صادرات از اروپا
    • بازار تجارت الکترونیک در آلمان
  • فرم ثبت شرکت
  • ارسال رزومه جستجوی کار
  • تماس با ما
  • پروفایل شرکت
  • وجه تمایز ما
  • گروه ما

Wise Business Group

اقامت آلمان

  • مشاوران شما
  • همه چیز درباره‌ ما
  • نحوه کار ما
  • منافع شما
  • کاریاری ما
  • چرا ما؟
  • ENG
You are here: Home / بیزنس پروموشن در آلمان / چگونه فاکتور بنویسیم؟

دسامبر 6, 2020

چگونه فاکتور بنویسیم؟

در این مقاله الزامات ، مثالها ، الگوها و نرم افزارهای کاربردی در خصوص نوشتن صحیح و اصولی یک فاکتور را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. همچنین معیار هایی که برای نوشتن یک فاکتور خوب نیاز است را معرفی میکنیم. که این کار با استفاده از نمونه هایی که در نرم افزار های Word و Excel ساخته شده است، نشان داده خواهد شد.

  1. صدور سریع فاکتور با استفاده از نرم افزار های Excel ، Word و نرم افزار تخصصی “فاکتور”

آیا شما نیز پس از جذب مشتری خود را قصد صدور فاکتور رسمی دارید؟

در این صورت، ۳ راهکار پیش روی شماست:

 

صدور سریع فاکتور

راه اول: صدور صورتحساب توسط نرم افزارهای تخصصی حسابداری و صدور فاکتور

در این حالت به دلیل آنکه، نرم افزار ها به طور ویژه برای صدور فاکتور تهیه شده اند، شما فقط با چند کلیک ساده می توانید فاکتور مناسبی ایجاد کنید.

صدور صورتحساب توسط نرم افزارهای تخصصی

راه دوم: صدور فاکتور با نرم افزار اکسل

نرم افزار اکسل از آنجایی که برای محاسبات برنامه نویسی شده است، این امکان را دارد با استفاده از الگوهای از پیش تعیین شده، بتوان فاکتور مناسبی را صادر کرد. البته این روش بیشتر برای مشاغل کوچک مناسب می باشد.

صدور فاکتور با نرم افزار اکسل

 

راه سوم: صدور فاکتور با نرم افزار Word

با استفاده از نرم افزار Word، میتوانید به ۴ روش فاکتور تولید کنید.

علاوه بر نرم افزار های گفته شده، برخی صادر کنندگان فاکتور آنلاین نیز وجود دارد که می توان برای صدور صورتحساب استفاده شود. در جدول زیر مقایسه از راه های عنوان شده، آمده است. بخاطر داشته باشید که معیار مقایسه لزوماً ایجاد فاکتور نیست.

مقایسه صدور فاکتور توسط نرم افزار های تخصصی، الگو هایWord  و Excel  و صادر کنندگان های فاکتور آنلاین.

Ablauf Rechnung schreiben Software Vorlage (Word / Excel) Rechnungsgenerator
Aus Angebot direkt Rechnungen erstellen? Ja Nein, nicht möglich Nein, nicht möglich
Auf gespeicherte Kundendaten zurückgreifen? Ja Nein Nein
Stornieren einer Rechnung ist ein rechtssicherer Ablauf? Ja Nein Nein
Rechtssichere Nummerierung der Rechnung? Ja, automatisch Nein, muss per Hand gemacht werden
Rechnungsversand per Mail Ja, per Klick Mehrere Schritte nötig
Postversand mit einem Klick Ja, 1 Klick wenn im Programm angeboten Nicht möglich
Pflichtangaben auf Rechnung stets aktuell Ja Nicht unbedingt Ja
Automatischer Zahlungsabgleich Ja Nein Nein
Automatisches Mahnwesen Ja Nein Nein
Übergabe an Steuerberater per Klick Ja Nein Nein
Definierte Rechnungsablage Ja Nein Nein
Sicherheit bei einer Betriebsprüfung Gegeben Nicht gegeben
Weiterführende Informationen Software-Vergleich Vorlagen Download

نوشتن فاکتور با برنامه های تخصصی صدور فاکتور بسیار بهتر از استفاده از الگوهای آماده در Word یا Excel یا استفاده از یک تولید کننده فاکتور آنلاین است. این نرم افزار در مراحل قبل و بعد از ایجاد فاکتور باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و از نظر قانونی مورد تایید است.

اما اگر می خواهید با الگو های از پیش تعیین شده فاکتور صادر کنید، به دلیل وجود گزینه ها و عملگرهای محاسباتی، نرم افزار Excel مناسب تر از نرم افزار Word است.

نکته که واضح است، این است که  تحقیق کنید که کدامیک از نرم افزار تخصصی صدور فاکتور برای کسب و کار شما مناسب است.

  1. اطلاعات ضروری در نوشتن فاکتور الکترونیکی و مقررات آن

از جمله اموری که موسسین و کارآفرینان باید بدان توجه ویژه ای داشته باشند، مسائل حقوقی صدور فاکتور می باشد. چرا که مراتب مربوط به اداره مالیات، شامل مالیات بر فروش و همچنین مالیات بر سود است، بنابراین ، در این بخش به مهمترین عناوین می پردازیم:

۲-۱  چه اطلاعاتی باید در فاکتور نوشته شود؟ (اجزای ضروری)

مطابق با بخش ۱۴ قانون مالیات بر ارزش افزوده (UStG)، یک فاکتور باید حاوی ۱۲ اطلاعات ضروری باشد:

ردیف عنوان توضیحات
۱ صادرکننده فاکتور نام شرکت و آدرس شرکت ارائه دهنده
۲ گیرنده فاکتور نام شرکت و آدرس گیرنده فاکتور
۳  شماره مالیات / شماره شناسه مالیات بر ارزش افزوده شماره مالیات اجباری است. شناسه مالیات بر ارزش افزوده کارآفرینان برای تحویل به سایر کشورهای اتحادیه اروپا به شماره نیاز ندارند.
۴  صورتحساب این اطلاعات مشخص میکند که سند پیش رو یک فاکتور است. اگر سند اعتباری است ، “یادداشت اعتباری” باید روی سند باشد.
۵  تاریخ فاکتور این تاریخ ایجاد فاکتور است.
۶  شماره فاکتور هر فاکتور به یک شماره فاکتور منحصر به فرد نیاز دارد. در حالت ایده آل ، شماره فاکتور به طور متوالی شماره گذاری می شود.
۷  تاریخ / دوره خدمات به زمان تحویل یا دوره ارائه خدمات اشاره دارد ، به عنوان مثال به عنوان بخشی از پروژه.
۸  خطوط فاکتور نوع کالا / خدمات ؛ تعداد؛ قیمت واحد خالص ، نرخ مالیات فروش به ازای هر فاکتور ، به عنوان مالیات فروش (مالیات بر ارزش افزوده) نشان داده می شود.
۹  مبلغ خالص فاکتور مبلغ فاکتور که مالیات بر ارزش افزوده به آن اضافه می شود.
۱۰  کل مالیات بر ارزش افزوده مبلغ مالیات بر ارزش افزوده ، نشان داده شده در هر نرخ مالیات فروش (۱۹٪ ، ۷٪ و غیره)
۱۱  مبلغ ناخالص / مقدار پرداخت مبلغ خالص فاکتور + مالیات بر ارزش افزوده : این مبلغ باید توسط مشتری پرداخت شود.
۱۲  مهلت پرداخت مهلت پرداخت ، تا زمانی که فاکتور باید پرداخت شود. در صورت موافقت تخفیف ، مراجعه به دوره تخفیف باید در اینجا نشان داده شود.

سایر اطلاعات:

  • جزئیات بانک
  • مشخصات مدیر عامل یا صاحب شرکت
  • در صورتی که شماره ثبت تجاری دارید، آن را نیز بنویسید.
  • شماره تلفن و آدرس ایمیل برای سوالات ، آدرس وبسایت

برای طراحی فاکتور، بهتر است که فاکتور با CI و رنگ های شرکت همخوانی داشته باشد. زیرا طرح فاکتور نیز بخشی از بازاریابی یا برند تجاری است.

بحران کرونا در سال ۲۰۲۰: کاهش نرخ مالیات فروش

به دلیل بحران کرونا ، نرخ مالیات بر ارزش افزوده زیر از تاریخ ۰۷/۰۱/۲۰۲۰ تا ۱۲/۳۱/۲۰۲۰ اعمال می شود:

تا الان نرخ مالیات فروش فعلی
%۱۹ %۱۶ نرخ مالیات استاندارد
%۷ %۵ نرخ مالیات کاهش یافته

قوانین زیر برای شرکت های صنعت پذیرایی اعمال می شود:

از ۱٫۷٫۲۰۲۱ ۱٫۱٫۲۰۲۱ – ۳۰٫۶٫۲۰۲۱ ۱٫۷٫۲۰۲۰ تا  ۳۱٫۱۲٫۲۰۲۰
%۱۹ %۷ %۵ خدمات رستوران و پذیرایی
%۱۹ %۱۹ %۱۶ نوشیدنی ها

هنگام تبدیل مالیات فروش ، موارد زیر را بخاطر بسپارید:

  • آیا سیستم صندوق تنظیم شده است؟
  • آیا همه فاکتورهای ورودی بررسی شده است؟
  • آیا فرم های فاکتور سازگار شده است؟

با توجه به قوانین جدید مالیاتی، استفاده از سیستم های جدیدی همچون نرم افزار های صدور فاکتور دیجیتال و یا استفاده از راه حل های حسابداری، روش های جایگزین مناسبی برای کسب و کار شما باشد.

 

صدور فاکتور دیجیتال

اینفوگرافیک کامل را می توانید در صفحه بارگیری ما پیدا کنید.

شما صاحبین کسب و کار می توانید با استفاده از نرم افزار صدور فاکتور شرکت ما، صورتحسابی قانونی را در سریع ترین زمان صادر کنید که مورد تایید نیز هست. هم اکنون می توانید این نرم افزار را ۳ ماه به صورت رایگان استفاده نمایید.

۲-۲ قوانین GOBD برای صورتحساب

GOBD قوانینی در خصوص مدیریت و ذخیره سازی صحیح کتاب ها ، سوابق و اسناد به صورت الکترونیکی و همچنین دسترسی به داده ها است. هنگام نوشتن فاکتور، به نکات زیر توجه نمایید:

  • تغییر سند فاکتور الکترونیکی ممکن نیست.
  • فاکتورهای الکترونیکی باید به صورت ایمن ذخیره شوند.
  • فاکتورها باید به طور کامل نگهداری شوند.

هدف از بوجود آمدن GOBD، این است که مقامات مالیاتی نظارت کامل بر فروش شرکت ها و اعلام فروش ها به مقامات مالیاتی را داشته باشند و شرکت ها نتوانند در اظهارات خود، خلافی را ثبت کنند. که در این صورت با تغییر یا حذف فاکتورها، دولت درآمد حاصل از مالیات فروش و مالیات بر درآمد را از دست می دهد. این در حالی است که اگر نرم افزار دارای گواهینامه GOBD باشد ، فاکتورهایی که با نرم افزار ایجاد می کنید مشکلی در رابطه با GOBD ندارند

۲-۳ قوانین و شروط مربوط به لغو فاکتورها

قوانین و شروط مربوط به لغو فاکتورها نیز از GOBD بر گرفته شده است. در صورت لغو فاکتور پس از صدور، این فاکتور باید با مهر “لغو” نگهداری شود. همیشه باید بتوانید انصراف را توجیه کنید ، به خصوص اگر حسابرس در خصوص آن از شما توضیح بخواهد.

 ۲-۴ شرایط نگهداری

کلیه فاکتورها از جمله فاکتورهای ذخیره شده به صورت الکترونیکی باید توسط کارآفرین به مدت ۱۰ سال نگهداری شود و در صورت بازرسی مالیاتی باید بتواند آنها را به طور کامل ارائه دهد.

۲-۵ یادآوری و مدت قانونی

اصولاً حداکثر تا ۳ سال پس از ارائه خدمات می توانید فاکتور صادر کنید. نکته بسیار مهم این است که ادعای فاکتور موجه باشد. به طور کلی توصیه می کنیم بلافاصله پس از ارائه خدمات فاکتور صادر کنید. نکته که بدان باید بسیار توجه کنید در صورت عدم ارسال یادآوری در خصوص پرداختی ها توسط فروشنده، حق پرداخت به صورت خودکار پس از ۳ سال منقضی می شود. لذا در اینجا نیز توصیه می کنیم یادآوری در خصوص پرداخت را به موقع بنویسید.

۲-۶ قانون فاکتورهای الکترونیکی

شما می توانید هر نوع فاکتور را در قالب الکترونیکی ایجاد و ارسال کنید. به معنای محدودتر ، فاکتورهای الکترونیکی قابل خواندن توسط کامپیوتر ها هستند. این بدان معنی است که کدی در فاکتور الکترونیکی ذخیره می شود که نرم افزار می تواند آن را بخواند. فاکتورهای الکترونیکی دیگر نیازی به امضای دیجیتالی ندارند.

۲-۷  فاکتورهای الکترونیکی قابل خواندن توسط کامپیوتر (ZUGFerd)

هنگام تجارت با مقامات و وزارتخانه ها ، کارآفرینان مجبور به نوشتن فاکتورهای الکترونیکی قابل خواندن توسط کامپیوتر هستند. فاکتور ZUGFeRD مخصوصاً کاربردی است. کد قابل خواندن توسط کامپیوتر در اینجا به صورت PDF ذخیره می شود. از ۲۰ نوامبر سال ۲۰۲۰ ، مقامات قراردادی فقط فاکتور های قابل خواندن توسط کامپیوتر را بطور رسمی می شناسند.  

  1. فاکتورها را به عنوان صاحبان مشاغل کوچک بنویسید

این مورد به ویژه برای افراد شاغل نیمه وقت بسیار مهم است. کسانی که مقررات مشاغل کوچک را انتخاب می کنند مالیات فروش پرداخت نمی کنند و اجازه ندارند مالیات فروش را روی فاکتورهای خود نشان دهند.

  • فاکتور با مبلغ خالص صادر می شود.

مطابق بخش ۱۹ UstG ، مبلغ نشان داده شده در فاکتور شامل مالیات فروش نمی شود. در غیر این صورت ، کلیه اطلاعات ضروری که در اینفوگرافیک توضیح دادیم ، قابل استفاده است.

 یک برنامه صدور فاکتور خوب گزینه اول مشاغل کوچک است. سپس الگوهای فاکتور به طور خودکار سازگار می شوند. شرکت ما نیز الگویی برای فاکتور مشاغل کوچک به عنوان نمونه فاکتور ایجاد کرده است.

  1. ۸ نوع فاکتور و ۳ فاکتور نمونه

در اینجا انواع معمولی فاکتورها را همانطور که در زندگی تجاری روزمره اتفاق می افتد ارائه می دهیم. در حالت ایده آل ، نرم افزار صورتحساب شما از این نوع اسناد صورتحساب پشتیبانی می کند.

۱ صورتحساب تکراری

فاکتور تکراری فاکتور سرویس است که چندین بار در مدت زمان طولانی ارائه می شود. بهترین مثال در این مورد صورتحساب اجاره برای دفاتر ، اماکن تجاری یا سایر فضاهای تجاری است.

۲ پیش فاکتور

پیش فاکتور یک فاکتور پرداخت جزئی برای یک پروژه بزرگتر است که در مدت زمان طولانی تری گسترش می یابد. مثال توسعه دهنده یک فروشگاه آنلاین است که در ابتدا برای مشتری خود پیش پرداخت فاکتور صادر می کند. با پیشرفت پروژه ، فاکتورهای جزئی بیشتری صادر میشود تا در نهایت فاکتور نهایی صادر و ارسال میشود.

۳ فاکتور دوره ای – فاکتور اشتراک

صورتحساب های مکرر اغلب با کد اشتراک منحصربه فرد هر خریدار استفاده می شود. به همین دلیل به عنوان فاکتور اشتراک نیز شناخته می شود. در اینجا کارآفرین برای هر دوره خدمات، یک فاکتور جداگانه را برای مشترک خاص ایجاد می کند. نرم افزار فاکتور خوب از این موضوع پشتیبانی و فاکتورهای اشتراک را به صورت خودکار ایجاد می کند.

۴ اعتبار یا اعتبار صورتحساب

اعتبار به عنوان اعتبار تسویه حساب و فاکتور لغو در دسترس است. این کارآفرین وقتی از اعتبار تسویه حساب استفاده می کند که مثلاً کارمزد نمایندگان تجاری مستقل خود را تسویه کند.

۵ فاکتور لغو

اگر به طور مثال تحویل یک قطعه، ارائه یک خدمات معیوب و یا فاکتور اصلی نادرست باشد، کارآفرین به فاکتور لغو نیاز دارد. با فاکتور لغو، کارآفرین فاکتور اصلی را خنثی می کند و سپس فاکتور تصحیح شده را جایگزین میکند و برای گیرنده می فرستد.

۶ فاکتور مبالغ کم

فاکتور مبالغ کم یک فاکتور ساده برای تحویل و خدمات تا ۲۵۰ یورو است. اطلاعات کمتری برای فاکتورهای کم ارزش مورد نیاز است. اگر کارآفرین بخواهد مالیات ورودی را کسر کند، فاکتور باید به طور معمول شامل تمام اجزای اجباری باشد. بنابراین این تلاش برای معاینه در محاسبه مقدار کمی کاهش می یابد.

۷ رسید

رسید، پرداخت را تأیید می کند. رسید مربوط به موضوع فاکتورهای کم ارزش است. برای مبالغ زیر ۲۵۰ یورو اجزای ضروری رسید با اجزای ضروری فاکتور کم ارزش یکسان است. در عمل ، تقریباً تمام فاکتورهای کم ارزش که برای خریدهای زیر ۲۵۰ یورو دریافت می کنید ، رسید هستند.

محاسبات نمونه به عنوان الگو

ما نمونه فاکتورهای مختلفی را برای شما ایجاد کرده ایم تا هنگام صدور فاکتور شما را راهنمایی کند. در اینجا شما می توانید فاکتور عادی برای تحویل و خدمات در آلمان ، فاکتور برای تجارت در منطقه اتحادیه اروپا ، فاکتور کسب و کار کوچک و فاکتور مقادیر کم را پیدا و به راحتی این نمونه ها را بارگیری کنید.

 

صدور صورتحساب توسط نرم افزارهای تخصصی

فاکتور عادی با مالیات بر ارزش افزوده

صدور فاکتور با نرم افزار اکسل

 

نمونه فاکتور تجارت کوچک با مثال محاسبه

 

فاکتور مبالغ کم با مثال محاسبه

فاکتور مبالغ کم با مثال محاسبه

 

  1. فاکتور در خارج از کشور

آیا مشتری خارجی دارید یا قصد صادرات به خارج از کشور را دارید؟

 توصیه ما این است که در حین انجام این کاربا یک مشاور مالیاتی خوب مشورت کنید. در ادامه مهمترین جنبه های این موضوع را بر میشماریم.

  • الگوهای فاکتور به زبانهای خارجی:

همیشه باید یک الگوی فاکتور انگلیسی داشته باشید ، بسیاری از برنامه های فاکتور این گزینه را ارائه می دهند.

  • روش شارژ معکوس:

 اگر فاکتورهایی را برای مشتریان B2B در اتحادیه اروپا ارسال کنید ، گیرنده مالیات بر ارزش افزوده را پرداخت می کند که این موضوع باید در فاکتور نشان داده شود. بهترین روش برای انجام این کار روش شارژ معکوس است که گیرنده مالیات فروش را پرداخت می کند. شما هیچ گونه مالیات بر ارزش افزوده ای در فاکتورهای خود نشان نمی دهید. قانون مشابهی در کشور سوئیس نیز وجود دارد.

  • شماره شناسایی مالیات فروش:

 برای فاکتورهای B2B در منطقه اتحادیه اروپا ، شما به عنوان اطلاعات ضروری اضافی به یک شماره شناسایی مالیات فروش احتیاج دارید.

  • تحویل کالا به افراد خصوصی در منطقه اتحادیه اروپا:

در اینجا ، کارآفرینان باید آستانه تحویل کالا را رعایت کنند. برای ارزش خاص کالا ، کارآفرینان باید مالیات فروش را در کشور خریدار بپردازند.

  • تحویل به کشورهای خارج از اتحادیه اروپا:

در این مورد هیچ توصیه عمومی وجود ندارد ، اما کارآفرین باید از قبل با قوانین کشور مربوطه آشنایی داشته باشد.

علاوه بر این توصیه ها، هنگام صدور فاکتور در خارج از کشور به یک برنامه صادر کننده فاکتور مناسب نیاز دارید که موارد فاکتور را در منطقه اتحادیه اروپا ترسیم کرده و الگوهای فاکتور را به زبان های خارجی یا ارزهای خارجی ارائه دهد.

 

الگو و نمونه فاکتور شارژ معکوس در اتحادیه اروپا

الگو و نمونه فاکتور شارژ معکوس در اتحادیه اروپا

 

نتیجه گیری: استفاده از نرم افزار های تخصصی صدور فاکتور به جای الگوهای از پیش تعیین شده در ندم افزار های Word یا Excel

 ۳ روش برای نوشتن فاکتور مناسب به کارآفرینان پیشنهاد می کنیم:  

  • صدور فاکتور با الگو های از پیش تعیین شده در Word یا Excel
  • فاکتور را با یک تولید کننده فاکتور بنویسید
  • برای فاکتورها از نرم افزارهای تحصصی صادر کننده فاکتور استفاده کنید

برنامه “فاکتور” بهترین راه کار برای طی کردن مراحل اداری است. این کار باعث میشود تا هنگام تهیه فاکتور مناسب ، پرداخت های ورودی بررسی شوند، موارد به حسابدار یا مشاور مالیاتی تحویل داده شوند و در وقت صرفه جویی شود.

علاوه بر این ، این نرم افزار امنیت قانونی را تضمین می کند ، زیرا همیشه با الزامات قانونی مطابقت دارد که در بازرسی مالیاتی تأثیر مثبتی دارد. اگر از الگوی اکسل یا Word استفاده می کنید ، باید از یک مشاور مالیاتی بپرسید که آیا این الگو با مقررات مطابقت دارد یا خیر. محاسبات نمونه ما همچنین یک نقطه شروع برای شما فراهم می کند.

آگاهی از قوانین قانونی، به ویژه اطلاعات اجباری برای فاکتور مناسب، برای کارآفرینان مهم است. زیرا نه تنها شما فاکتور صادر می کنید بلکه موظف هستید برای شرکای تجاری خود فاکتورهای صحیحی صادر کنند. اگر در اتحادیه اروپا یا خارج از کشور تجارت می کنید ، باید به یک مشاور مالیاتی مناسب برای تجارت خارجی اتحادیه اروپا مراجعه کنید. برای این کار می توانید از نمونه های فاکتور ما نیز استفاده کنید. بیشتر برنامه های صورتحساب پشتیبانی خوبی برای تجارت در خارج از کشور با الگوهای فاکتور مناسب ، همچنین به یک زبان خارجی یا حداقل به زبان انگلیسی تسلط دارند. اگر هنوز با الگوهای فاکتور کار می کنید ، قطعاً باید در مورد نرم افزار مدرن فاکتور اطلاعات کسب کنید.

پست های مرتبط:

  • اصول جذب مشتری (نکات طلایی برای فروش بیشتر)
    اصول جذب مشتری (نکات طلایی برای فروش بیشتر)
  • ۱۱ اشتباه بزرگ در زمینه جذب مشتری در آلمان
    ۱۱ اشتباه بزرگ در زمینه جذب مشتری در آلمان
  • باز کردن فروشگاه اینترنتی در آلمان: دانش پایه‌ و الزامات قانونی
    باز کردن فروشگاه اینترنتی در آلمان: دانش پایه‌ و الزامات…
  • ۲۵ سوال متداول در زمینه ی ثبت حرفه در آلمان 
    ۲۵ سوال متداول در زمینه ی ثبت حرفه در آلمان 

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام ما

کانال تلگرام ما

مشاور اخذ اقامت آلمان

هادی زاده - مدیر اجرایی
برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس کلیک کنید!

تماس واتسپ مشاوره فارسی

۰۰۴۹-۱۵۷-۸۶۳۱-۲۳۲۳

whatsapp chat icon farsi آیکن چت واتساپ فارسی
۱۳:۰۰ تا ۱۸:۰۰ به وقت آلمان مشاوره تخصصی به زبان فارسی انگلیسی یا آلمانی

تلفن آفیس

۰۰۴۹-۲۲۱-۶۵۰-۲۸۴۰۰

۸:۰۰ صبح تا ۱۸:۰۰ به وقت آلمان به زبان انگلیسی و آلمانی

همه چیز درباره‌ خدمات ما

همه چیز درباره‌ خدمات ما
تماس با ما
مشاوره آنلاین

کتابچه راهنمای رایگان اقامت آلمان

کتاب راهنما اقامت آلمان
  • معیارهای اعطای مجوز اقامت آلمان
  • انواع خود اشتغالی و پیش نیاز های آن
  • نحوه احراز صلاحیت و چگونگی اخذ اقامت دائم آلمان
  • ثبت و راه اندازی شرکت در آلمان
   

نوشته‌های تازه

  • شماره‌ VAT و شماره EORI در آلمان مارس 4, 2023
  • مجوز کار مدیر عامل در آلمان فوریه 1, 2023
  • فروش یک شرکت GmbH در آلمان دسامبر 28, 2022
  • کسر مالیات مصرف در آلمان دسامبر 2, 2022
  • فرم حقوقی GmbH & Co. KG در آلمان نوامبر 23, 2022
  • سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال در آلمان نوامبر 4, 2022
  • ثبت کسب و کار در آلمان سپتامبر 11, 2022
  • آیا یک سهامدار خارجی GmbH می‌تواند برای شرکت خود در آلمان کار کند؟ آگوست 21, 2022
  • اخذ مجوز اقامت دائم آلمان آگوست 10, 2022
  • کار در آلمان؛ حمایت‌های قانون کار آلمان جولای 29, 2022
  • چگونه یک کسب و کار آنلاین موفق را در آلمان راه‌اندازی کنیم؟ جولای 10, 2022
  • نکات مهم درباره ورود به ثبت تجاری در آلمان جولای 3, 2022
  • هر آنچه باید درباره بلو کارت اتحادیه اروپا بدانید! ژوئن 15, 2022
  • بلو کارت اتحادیه اروپا در ۲۰۲۲ می 28, 2022
  • ثبت کسب و کار برای وب‌سایت در آلمان می 3, 2022
Wise Business Group
Wise Business Group
4.8
Based on 83 reviews
powered by Google
Parvaneh Sanaie
Parvaneh Sanaie
19:38 07 Apr 22
I had a great experience with Wise Business Group,I wanted to start working as a freelancer in Germany and I had this... chance to have Mr.Hadizadeh consultancy moreover I used their services to register my business. I received professional and friendly consultancy services, and highly recommend this company to those who intend to register a business in Germany.read more
Alireza M. Nejad
Alireza M. Nejad
19:00 04 Apr 22
A highly professional and reliable team. We’ve had a wonderful experience and can only recommend Mr. Hadizadeh and his... team.read more
Sheyda Ahmadi
Sheyda Ahmadi
11:52 26 Feb 22
If you want to immigrate to Germany, the first and most important thing you need is a powerful Legal Team behind of... yourself, who is not only your lawyer but also your Friend in a strange Country that you know nothing of it's Low , Culture, Do's and Don'ts , policies etc.. so you are exactly in the Correct place. *Wise Business Group* is the only thing that you need. and I'd rather to say: The only thing that you SHOULD have. They helped us very Friendly and also stand Strongly by us in our difficult way of immigration. They fought honestly a lot instead of us. Specially in the last 2 years when every thing was blocked because of Corona Virus. And Finally we won because of their regular Follow-ups . Here we are, in the middle of Germany. The land of opportunities. Thank you very much Dear Wise business Group.read more
reza rezaei
reza rezaei
12:28 28 Nov 21
Completely professional and honest services of Wise Business group made Registration of my company and starting... business in Germany possible. Especially logical and kind consultation of Mr Hadizadeh was key important factor on all related procedure . Personally , I am recommend this esteemed group to all persons that have a plan to start business in Germany and I wish continuing and growing in their success .read more
Naghmeh Golchin
Naghmeh Golchin
10:59 02 Jun 21
My husband and I have known this company for about a year. And we got help from them for issues related to the... residency and immigration process, as well as company registration. So far we have been very satisfied. Their follow-up and tips have been very good. And we have achieved good results so far. The most important thing that caught my attention was the mutual respect that exists in their behavior. Thanks a lot.read more
Mania Derakhshan
Mania Derakhshan
12:39 27 May 20
I used the phone consultation of Mr. Hadizadeh and he patiently answered all my questions and helped me.They are very... kind that I am going to sign a contract with this group to continue my path.i highly recommend Mr. Hadizadeh and his team.read more
Shahrooz Mehtar
Shahrooz Mehtar
13:50 29 Mar 20
We are very pleased to be acquainted with Mr. Hadizadeh's organization and with his help we have been able to establish... our trading company in Germany.His professional demeanor, personality, and good teammate have made it easy for us to do so even under the tough conditions of today's world and Iran.read more
Abolfazl Nadi
Abolfazl Nadi
12:46 28 Mar 20
I am very happy for having their advise about opening a new GmbH and its employees aspects. I highly recommend them.
puya amini
puya amini
02:46 01 Feb 20
That was good. 🙂
Mgd Ghahremani
Mgd Ghahremani
13:35 28 Jan 20
I am happy to be in touch with Wise Business Group. Follow-up, admirable guidance and compassion are visible in their... service, and I recommend this group to friends looking to immigration or start a new business in Germany.read more
fahimeh tabar
fahimeh tabar
14:46 10 Oct 19
Their consultation is very professional. I would like to extend my thanks to Mr. Hadizdeh who is consulting honestly .
Roozbeh Estifaee
Roozbeh Estifaee
10:17 20 Sep 19
I used the phone consultation service of WBG and, should say, was perfectly happy with it. Mr Hadizadeh, the attorney I... talked to, was very helpful and willing to help, presenting a very nice attitude and honest hints and comments. I would certainly recommend WBG if you are planning to found a company in Germany.read more
Seyyed Mohammad Moshiri
Seyyed Mohammad Moshiri
22:25 18 Sep 19
Hereby would like to drop my honest appreciation down about trusting WBG group and Mr.Hadizadeh particularly at all for... handling and tolerating plenty of tough complicated matters we had to stand here now. I am also not regretted at all to introduce them to any friends of mine or who would like to step on same way and needs undoubtedly such expertise team for approaching goal.read more
ali riazati
ali riazati
13:28 30 Jun 19
I would like to divide their services into 2 parts, prior to entrance visa and after entrance visa.Regarding the... services prior to entrance visa, their business plan preparation were well executed and according to BP standards. In terms of urgency of BP preparation, they put effort and energy on their job. Regarding preparation of documents, they informed about important points and documents to be prepared.Regarding the services after entrance visa, as I am at the beginning of them, I would prefer to comment after finalization of them.read more
Next Reviews
js_loader

WBG in English

WBG in English

Wise Business Group / Firma OWS

Wise Business Group / Firma OWS

Address : Bonner Str. 484, 50968 Köln

مقالات مفید

فروش یک شرکت GmbH در آلمان

دسامبر 28, 2022 By WBG Leave a Comment

سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال در آلمان

نوامبر 4, 2022 By WBG Leave a Comment

آنچه باید درباره سرمایه گذاری خرید ملک به قصد اجاره در آلمان بدانید!

اکتبر 12, 2021 By WBG Leave a Comment

Impressum

  • تماس با ما
  • جلسه مشاوره آنلاین
  • Impressum

مشاوره مستقیم

0049-157-8631-2323

آفیس

0049-221-474-5050

0049-221-650-28400

Wise Business Information

  • اقامت آلمان
  • ثبت شرکت در آلمان
  • مشاوران شما
  • پیش نیاز‌ها برای انواع خود اشتغالی
  • گام به گام راه‌اندازی شرکت
  • انواع خود اشتغالی در آلمان
  • ثبت و راه اندازی شرکت در آلمان
  • همه چیز درباره‌ ما
  • وجه تمایز ما
  • پروفایل شرکت
  • گروه ما

Copyright © 2023 · Wise Business Group