نیازمندی‌ها برای شروع بیزینس در آلمان

طرح کسب و کار ثبت شرکت آلمانقبل از اینکه بیزینس خود را در آلمان شروع کنید، باید یک سری از پیش نیازهای حقوقی را تامین نمایید. در درجه اول باید به سنّ قانونی‌   (۱۸ سال) رسیده باشید. پیشنیاز دیگر این است که شما هرگز در گذشته از انجام حرفه‌ای که در آلمان تمایل به راه اندازی آن را دارید، منع نشده باشید. چنین ممنوعیتی میتواند از طرف دادگاه پس از ارتکاب خلاف‌های خاص (مثلا مالیاتی) برای شما وضع شده باشد. 

همچنین قبل از شروع کسب و کار خود باید فعالیت برنامه ریزی شده خود را ثبت نمایید. این کار بسته به نوع خوداشتغالی شما که تجاری یا فریلنس باشد در اداره بازرگانی Gewerbeamt یا اداره مالیات محلی Finazamt انجام میشود. برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع خوداشتغالی در آلمان اینجا کلیک کنید. برای بعضی‌ از مشاغل، شما باید ثابت کنید که در گذشته سابقه کیفری نداشته‌اید. شهروندان اروپایی‌ مقیم در آلمان میتوانند از طریق گواهی رفتار خوب European certificate of good conduct از اداره ثبت محلی در این زمینه استعلام بگیرند. اگر از کشوری خارج از اتحادیه اروپا می‌‌باشید، باید مدرک قابل قیاس از مرجعی صالح و معتبر از کشورتان اخذ نمایید و آن را به آلمانی‌ ترجمه رسمی‌ کنید.

اطلاعات تکمیلی در مورد فرمالیته کاری در زمان راه‌اندازی کسب و کار  از طریق تیم‌ ما در اختیار شما قرار می‌گیرد.

تعیین استراتژی
اگر قصد توسعه کسب و کار خود در آلمان را دارید یا علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌‌باشید، فرم زیر را پر کنید. ما با شما تماس میگیریم.

  • لطفا ایمیل خود را وارد نمایید و در فضای سمت چپ با وارد کردن دوباره آن را تایید نمایید.
  • لطفا شماره ای را وارد نمایید که ترجیح می دهید با آن با شما تماس بگیریم.
  • ممکن است شما بنا به دلایل مختلف تمایل به حضور یا تعامل با کشور آلمان داشته باشید. ما قادریم به شما در تامین تمامی خدمات فوق الذکر به صورت جداگانه یا توام یاری رسانیم. لطفا مواردی را که به صورت بالقوه میتواند نیاز شما در آلمان باشد انتخاب نمایید.
  • لطفا توضیح مختصری از کسب و کار فعلی خود در ایران یا طرح و ایده خود در آلمان برای ما ارائه دهید
  • شما میتوانید اگر تمایل دارید پروپوزال خود را در مورد توسعه اقتصادی شرکت خود در آلمان به صورت فایل ورد یا پی دی اف برای ما ارسال نمایید.
    Max. file size: 2 MB.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *