آنچه ما را متمایز می‌سازد

Uniquness, Wise Business Groupگروه ما یکی‌ از کامل ترین تیمهای مشاوره توسعه اقتصادی در ایالت نردراین وستفاللن می‌باشد. این تیم‌ در داخل آلمان تجربه موفق تعداد بیش از ۴۰۰ پروژه موفق راه اندازی شرکت‌های نو پا برای مشتریان آلمانی‌ و غیر آلمانی‌ را داراست.

 تجربیات بسیار موفق ما در گذشته به همراه ارتباطات قوی ما در اداره اتاق بازرگانی، اداره امور مهاجران و اداره امور توسعه اقتصادی ، سرمایه محسوسی برای مشتریان ما تلقی‌ میشود و مسیر اخذ اقامت برای مشتریانمان را بسیار تسهیل می‌کند

طرح کسب و کار یا بیزینس پلن تنها یک مدرک ایستا نیست که به ادارات و سازمانهای ذیربط ارائه شود. در این طرح می‌بایست روح شخص کارآفرین دمیده شود، طوری که با بررسی و مطالعه آن توسط افراد صاحب مسئولیت در این ادارات، شخص کار آفرین و برنامه‌های وی به طور واضح به تصویر کشیده شود. به علاوه این طرح باید طوری نوشته شود که شخص کار آفرین بعد‌ها از آن به عنوان مرجع برای موفقیت کاری خود و نیز اخذ کمک‌های مالی‌ از ادارات مالی‌ کشور آلمان استفاده نماید. هرچه طرح قوی تر و با جزئیات دقیقتری به تصویر کشیده شود،  شانس اخذ اقامت برای متقاضیان در خواست اقامت بالاتر میرود.  تیم‌ توسعه اقتصادی ما با سالها تجربه در این عرصه قابلیت ارائه طرحی با مشخصات فوق را دارا می‌باشد.

 از طرفی‌ پرونده مهاجرتی شخص کارآفرین باید در زمان و مکان مناسب به اداره امور مهاجران ارائه گردد . اینکه کدام ایده با در نظر گرفتن پیشینه کاری شخص و با نیاز اقتصادی و اجتماعی کدام شهرها و ایالت های آلمان سازگاری دارد، اموریست که توسط تیم‌ حقوقی ما انجام خواهد شد. 

به دلیل عدم آشنایی به فرهنگ کاری و زبان کشور آلمان، یکی‌ از مهمترین چالش‌های پیش روی کارآفرینان،  عدم آگاهی‌ از نحوهٔ استفاده از روشهای به روز و مفید جهت پیشبرد اهداف کاری خود در کشور آلمان می‌باشد.  

۲
آنچه ما را از رقبا متمایز می‌سازد در تعریف اهداف سازمانی ما شکل گرفته است. هدف ما صرفاً اخذ اقامت برای شخص کارآفرین نمی‌باشد. هدف ما ایجاد شرایطی است که در آن شخص کارآفرین با اعتماد به نفس و برنامه‌های درست در کشور آلمان به پیش برود، و یک زندگی‌ موفق کاری برای خود و خانواده خود داشته باشد.

 هادیزاد – مدیر اجرایی در WBG

پکیج های خدماتی اقامت آلمان ما با سرویس های توسعه اقتصادی همراه می باشد که در ان شخص صاحب کسب و کار با بهره گیری از سال ها تجربه فروش بازاریابی و سرمایه گذاری ما زندگی موفق کاری را برای خود رقم می زند.   در طول ۳ سال خدمات مشاوره‌ای ما همیشه در کنار شخص کارآفرین خواهد بود  و چنان چه وی تمایل به حضور اجرایی ما در پروژه‌های خود نیز داشته باشد، با بررسی‌ها و مطالعات قبلی‌، تیم‌ ما آماده همکاری می‌باشد.

طبیعت کاری و تخصص ما ایجاب می‌کند که به به شخص کارآفرین مشاوره‌های اقتصادی لازم را در مورد گسترش خدمات یا محصولات خود در بازار آلمان یا ایران ارایه دهیم. ما شبکه گسترده‌ای از مشاورین اقتصادی هستیم که سعی‌ می‌ کند در هر بخش از صنعت ارتباطت قوی‌ای داشته باشد یا در حین پروسه اقامت در طول ۸ ماه این ارتباطات را ایجاد کند  که بتواند به وی در هنگام حضور در کشور آلمان در صورت درخواست یاری رساند.

مانند بسیاری از وکلای مهاجرت، هدف ما صرفاً اخذ اقامت مشروط برای شما نیست و ما قصد ترک شما بعد از حضورتان در آلمان را نداریم. با حضور شما در آلمان، مسئولیت ما تازه آغاز می‌‌گردد. ما به شما راه حل‌های کاری متفاوتی بر حسب صنایعی که در آن فعالیت می‌کنید ارایه میدهیم. ما به اداره اتاق بازرگانی برای موفقیت کاری شما تعهد داریم که این مسئولیت و انگیزه ما را دو چندان می‌کند.