آموزش کسب و کار در آلمان

shutterstock_4شما در سمینار‌های آموزشی ما می آموزید که چگونه از عهده مشکلات بالقوه کسب و کار خود در کشور آلمان در اولین سال حضورتان – که در واقع سخت‌ترین سال اشتغال شما نیز می‌‌باشد – با موفقیت برآیید و چگونه کسب و کار خود را با به کار گیری روش‌های استاندارد بیزینسی (Best-practices) رونق ببخشید. 

جهت اطلاع شما ۹۰%  کسب و کار‌های نو پا دچار مشکلات جدی در ۳ سال ابتدایی عمر خود می‌‌شوند. این بدان معنی‌ است که تنها ۱۰% از کارآفرینان، از ۳ سال اول کسب و کار خود به عنوان تجربه ای موفقیت آمیز یاد می کنند.  از طرفی‌ دیگر از میان این ۹۰% صاحبان کسب و کار که با مشکلات جدی در طول ۳ سال اول کسب و کار خود مواجه می‌‌شوند، تنها ۱۰%  مورد مشاوره و آموزش بازرگانی قبل از شروع اشتغال خود قرار می‌‌گیرند. این مورد به به وضوح نشان می‌‌داد که نداشتن یک مشاوره و آموزش درست برای شروع بیزینس به خصوص در کشوری دیگر و متفاوت با زادگاه شما که از لحاظ فرهنگ کسب و کار به آن اشراف ندارید، احتمال مواجهه با مشکلات را برای کسب و کار نوپای شما در آینده افزایش می‌‌دهد. از سوی دیگر این مطالعه آماری نشان داد که ۹۰% از آن ۱۰% کارافرینانی که ۳ سال اول کسب و کار خود را با موفقیت پشت سر گذشته اند، مورد آموزش و مشاوره درست حرفه ای قرار گرفتند. 

موضوعات آموزشی ما شامل موارد زیادی از جمله روش‌های مختلف بازاریابی و روش‌های نفوذ به بازار، ایجاد برند، افزایش فروش، مدیریت مالی‌، استانداردهای مذاکره در آلمان، و آموزش‌های مربوط به توسعه ارتباطات میان فرهنگی‌ و درک فرهنگ بیزنسی‌ در کشور آلمان می‌‌باشد. 

در زیر به مطالعه اجمالی موارد فوق می‌‌پردازیم:

auto_pilot۱، از طریق Autopilot، مشتریان بیشتری در آلمان جذب نمائید 

بسیاری از مشتریان ما کارآفرینان‌ای می‌‌باشند که به دنبال توسعه کسب و کار خود برای فروش عمده یا جز محصولات و یا خدمات خود می‌‌باشند. شما بسته به نوع و طبیعت کاریتان، نیازمند استفاده از روشهای مختلف بازاریابی می‌‌باشید. به خصوص در آلمان که نحوه دسترسی به اینترنت و انجام مبادلات تجاری از این طریق بسیار ساده و شایع می‌‌باشد و استفاده از آن برای انجام تراکنش‌ها و خرید‌ها تبدیل به یک فرهنگ عامی‌ شده است، نداشتن یک برنامه مناسب برای بازاریابی محصولات خود در اینترنت، هزینهِ “سود از دست رفته” برای شرکت شما در آلمان خواهد داشت.

در این قسمت شما خواهید آموخت که چطور به وسیله راه‌اندازی یک Autopilot مناسب و با استفاده از اینترنت، تعداد درخواست‌های دریافتی از مشتریانتان را به طور چشم گیری افزایش دهید.

customer winning۲، سریع میزان فروش خود را افزایش دهید 

تیم‌ ما از روش‌های ابتکاری، فوری و موثر جهت جذب مشتریان جدید برای شما استفاده می‌‌نماید. ما با طراحی و توسعه استراتژی‌های بازاریابی منطبق با کسب و کار شما در آلمان، به شما در افزایش تعداد مشتریانتان در بازار آلمان، و حتی اروپا کمک خواهیم کرد.  قاعده و منطق کاری ما بر این اساس می‌‌باشد که یک روش کیفی، هیچ موقع برای شما گران نخواهد بود. ما به شما روش‌های تضمینی و امتحان شده‌ای را معرفی‌ می‌‌کنیم که به راستی‌ برای کسب و کار شما مفید خواهد بود. با ما همراه باشید چون از طریق ما، از سرمایه خود به صورت هدف مند و بهینه جهت افزایش مشتریانتان استفاده می‌‌نمایید و آن‌ها را بر روی تبلیغاتی که چیزی عاید شما نمی‌‌کند، هدر نمی‌‌دهید. 

 

position۳، موقعیت خود را در دنیای کسب و کار پیدا کنید 

اجازه دهید که مشتریان شما به دنبالتان باشند و نه شما به دنبال آن ها. ما در ابتدا با همکاری با شما یک بازار هدف مشخص برای کسب و کارتان تعریف می‌‌کنیم.

آیا علاقه مند هستید که تبدیل به فراهم کننده شماره یک در قلب مشتریان خود شوید؟ آیا برایتان جالب نخواهد بود اگر مشتریان بالقوه تان به شما به عنوان یک متخصص درجه یک و قابل اطمینان در شاخه کاریتان بنگرند؟

مسلماً شما به عنوان یک کارآفرین دارای خصوصیتی منحصر به فرد نسبت به رقبای خود در صنایع خود می‌‌باشید که یا آن را از قبل کشف کرده اید و یا هنوز پی‌ به وجود آن نبرده اید. ما با ایجاد یک موقعیت منحصر به فرد “Unique Positioning Method” برای شما شرایطی فراهم می‌‌کنیم که مشتریان شما به دنبال شما باشند و نه بر عکس٫

sales increase۴، مشکل درامد را با برنامه توسعه فروش حل نمایید

شما قادرید به طرز محسوسی فروش خود را بدون در نظر گرفتن این نکته که وضعیت مالی امروز شما چقدر خوب یا بد باشد، افزایش دهید. آیا این مساله که مشتریانتان همیشه روی قیمت چانه می‌‌زنند و شما باید تخفیفی در نظر بگیرید، باعث رنجش خاطرتان نمی‌‌شود؟ آیا علاقه مند هستید که پس از داشتن یک جلسهٔ فروش خوب، تصمیمات مصمم تر و سریعتری  داشته باشید؟ آیا می‌‌خواهید به فروش قابل ملاحظه تر به شیوه‌ای ساده تر از آنچه متصور هستید دست یابید؟ با ما همراه باشید تا به پاسخ تمامی‌ این سوال‌ها به درستی‌ دست یابید.

 

USPs۵، آیا اکنون  منحصر به فرد هستید؟

کسب و کار خود را به گونه‌ای راه اندازی کنید که مشتری بالقوه شما نتواند به محصول یا خدمات شما “نه” بگوید. اهداف شما باید به گونه‌ای باشد که واقعاً مشتریانتان را متهور سازد و احساساتشان را بطور مثبتی بر انگیزد نه اینکه فقط آن‌ها را راضی‌ نگه دارد. شما باید با ما همراه شوید تا تفاوت‌های خود را نسبت به دیگران دریافته، برجسته نموده و توسعه دهید. در این مرحله شما دقیقاً می‌‌آموزید که چرا مشتریان باید بجای خرید از رقبایتان از شما خرید نمایند و چه چیز شما را از آن‌ها متفاوت می‌‌سازد.


Hand checking financial report۶، از لحاظ مالی‌ بروز باشید

شما باید اهداف فروش و بودجه بندی انگیزه بخش و امیدوار کننده‌ای داشته باشید تا اینکه به جای آن بی‌ پروا و بی‌ برنامه پرواز کنید. شما قبل از شروع کسب و کارتان، ارقام و نمودار‌های هزینه و درآمد برنامه مالی بیزینس پلنتان را برای هیچ خلق نکردید، بلکه به دنبال هدفی‌ بودید. این نمودار‌های هزینه و سود باید همیشه به روز شود تا اینکه شما بتوانید کسب و کار خود را به صورت مطمئن کنترل و هدایت نمیید. به همراه هم، ما نقدینگی کسب و کار شما را ایمن می‌‌سازیم.