توسعه تجاری شرکت های ایرانی در آلمان

shutterstock_213173146کشور آلمان همواره با ٣ عبارت “کیفیت”، “فناوری” و “نوآوری” در طول تاریخ عجین بوده است. محصولات و فناوری “ساخت آلمان” در دنیا بسیار شناخته شده و دارای استاندارد های کیفی بالایی می‌باشند. داشتن تامین‌کنندگان قابل اعتماد و کیفی آلمانی که تولیدکننده محصولات یا خدمات ابداعی می‌باشند و فناوری بسیار جدید آن‌ها همواره می‌تواند به عنوان یک مزیت رقابتی برای شرکت شما به حساب آید. از طرف دیگر، گسترش خدمات و کالاهای ساخت شرکت شما برای خریداران و مصرف کنندگان بالقوه آلمانی می‌تواند تاثیر مثبت عمیقی روی عملکرد مالی و حرفه‌ای شرکت شما داشته باشد. بالاتر از همه این موارد، کشور آلمان تامین‌کننده یک زندگی اجتماعی مرفه با استانداردهای سلامتی بالا برای شهروندان خود می‌باشد که می‌تواند این کشور را به عنوان یک گزینه بسیار مناسب به عنوان خانه دوم شخص کار آفرین تبدیل نماید.

یافتن منابع، انتخاب تامین کننده و برون سپاری 

خدمات شرکت Wise Business Group شامل کمک به شرکت‌های بین‌المللی می‌‌شود که علاقه‌مند به یافتن و عقد قرارداد با تولیدکنندگان آلمانی‌ در صنایع مختلف اعم از ماشین آلات صنعتی و تجهیزات آنها، تکنولوژی پزشکی‌، فناوری ساخت و ساز، فناوری انرژی، و تجهیزات نفتی‌ و گازی می‌‌باشند.

منافع شما در همکاری با ما چیست؟

  • یافتن فرصت‌های جدید کاری و تجاری
  • عملکرد برتر نسبت به رقبا و برتری از آن‌ها
  • ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان آلمانی‌
  • کسب کلیه اطلاعات مربوط به تامین‌کنندگان موردنظر در کمتر از ۱۰ روز کاری

 ما به شما در دستیابی تدریجی‌ به اهداف کاری خود در بازار آلمان به شیوه‌ای بسیار مقرون به صرفه و در بهینه‌ترین زمان ممکن کمک خواهیم کرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد پکیج‌های گوناگون ما در زمینه Supplier Sourcing و تامین منابع با ما تماس بگیرید. 

بازاریابی و توسعه اقتصادی

بسیاری از شرکت‌های بین‌المللی به دنبال توسعه فعالیت خود از طریق گسترش زنجیره‌ تامین و به دست آوردن بخشی از بازار آلمان برای محصول یا خدمات خود می‌‌باشند. این استراتژی به همراه استفاده بهینه از بستر اقتصادی و فن اوری آلمان می تواند به شما نه تنها در به دست آوردن سهمی از بازار آلمان بلکه در نگاهی‌ کلی‌‌تر در دستیابی به بازارهای جهانی‌ کمک کند. وظیفه ما در این مرحله و در طول پروسه پردازش طرح کسب و کار، تجزیه و تحلیل مارکت آلمان برای محصول مورد نظر و مطالعه قراردادها، قیمت گذاری و بررسی نیاز و کشش بازار می‌‌باشد. این استراتژی تنها اولین مرحله از پروسه نفوذ به بازار آلمان می‌‌باشد، چرا که تبدیل برنامه کلی‌ به یک طرح اقدام قوی (Action Plan) در طول چندین مرحله انجام می‌شود. برای آگاهی‌ از برنامه‌های ما در توسعه کسب و کار شما در کشور آلمان با ما تماس بگیرید.