آنچه ما ارائه می دهیم

Wise Business Group ارائه کننده خدمات مشاوره استارت آپ و اقامت در آلمان می‌‌باشد.وایز بیزنس گروپ wise business group wbg

  •  اگر تمایل به توسعه زنجیره‌ تامین شرکت خود در آلمان یا افتتاح کسب و کاری جدید در قالب یک شرکت یا شعبه مستقل در آلمان را دارید،
  • اگر تمایل به همکاری تجاری با یک شرکت آلمانی‌ یا اخذ فرنچایز از شرکتی در آلمان یا سرمایه گذاری مستقیم در پروژه یا خرید کسب و کاری در آلمان را دارید،
  • اگر علاقمند به تحقیق بازار آلمان برای محصول یا خدمات خود در این کشور می‌‌باشید،
  • اگر قصد انتخاب تامین کننده مناسب آلمانی‌ برای بازار هدف خود در ایران را دارید،
  • و در آخر اگر تمایل به کسب اقامت آلمان و ثبت شرکت در این کشور را دارید،

ما در کنار شما خواهیم بود.

 ما از همان ابتدا با نوشتن یک بیزینس پلن و طرح توجیهی‌ مناسب، و تعیین استراتژی مناسب برای شرکت نو پای شما در آلمان، ثبت شرکت و پیگیری حقوقی برای اخذ اقامت شما و مشاوره لازم تا تبدیل آن به اقامت آلمان، به شما یاری خواهیم رساند.   
ما نیاز‌های کار آفرینان و سرمایه گذران ایرانی‌ در آلمان را به ۴ دسته عمده تقسیم می‌‌کنیم و برای هر کدام راه حل مناسب را ارائه خواهیم داد:
طرح کسب و کار در آلمان
پس از انجام چندین مصاحبه با شما، جمع آوری اطلاعات، و شکل دهی‌ ایده اصلی‌،  کانسپت بیزینسی شما در آلمان را شکل می‌‌دهیم. این کانسپت در قالب یک بیزینس پلن نه تنها مدرک اصلی‌ برای اعطای اجازه اقامت به شما در آلمان خواهد بود، بلکه به عنوان یک راهنما به شما کمک خواهد کرد که در آلمان بیزینس موفقی‌ داشته باشید. وقتی‌ درک درستی‌ از محصولات، خدمات، مشتریان و بازار، تامین کنندگان و رقبا، استراتژی‌های بازاریابی و انتخاب تامین کننده و برنامه ریزی مالی خود در طول ۳ سال داشته باشید، بدون شک کسب و کار موفقی نیز در آلمان به وجود خواهید آورد و اخذ اقامت دائم خود را تضمین خواهید کرد. ما با تجربه تیم اقتصادی خود قادر هستیم که از بانک‌های معتبر آلمان برای طرح اقتصادی شما وام بانکی‌ دریافت کنیم.
اقامت و اسکان
قبل از شروع بیزینس پلن، لوکیشن و شهر مناسب برای اقامت شما با توجه به اهداف بیزینسی شما در آلمان انتخاب می‌‌شود. همچنین پس از اتمام بیزینس پلن، تیم حقوقی ما پرونده حقوقی شما را در ادارات ذیصلاح در آلمان تا اخذ اقامت آلمان پیگیری خواهد کرد. تیم ما به شما در انتخاب منطقه مسکونی و اسکان یاری خواهد رسند.
راه اندازی شرکت
فرم‌های حقوقی متعددی در آلمان وجود دارد. مشاوران ما آن نوع شرکتی که متناسب با اهداف بیزینسی و اقامتی شما در آلمان هست را برای شما راه اندازی خواهند کرد. کلیه پروسه ثبت شرکت در آلمان و افتتاح حساب بانکی‌ تا امور مالیاتی، آدرس و مدیریت آفیس برای شما بین ۳ تا ۴ هفته کاری انجام خواهد شد. 
ارتقا کسب و کار
هدف ما صرفاً تسهیل پروسه اخذ اقامت و شروع کسب و کار شما در آلمان نمی‌‌باشد. ما همراه شما در اجرا و پیاده سازی برنامه‌های نفوذ به بازار و پروژه‌های تامین منابع خود در آلمان در صورت درخواست شما خواهیم بود. ما قادر هستیم که محدوده وسیعی از فعالیت‌های کسب و کار شما در آلمان از تحقیق بازار، مشاوره مالیاتی و حسابداری، توسعه وبسایت متناسب با استاندارد‌های آلمان، ایجاد برند، فعالیت مدیریت آفیس، مذاکره و قرارداد را برای شما پوشش دهیم.
marco_4
هدف ما فراهم کردن شرایطی است که مشتریان ما به خوبی تمامی اتفاقات و مأموریت‌های پیش رو در مسیر پروژه مهاجرت، راه اندازی کسب و کار، و توسعه آن‌ را در آلمان پیش بینی‌ و مدیریت نمایند. 

Marco Zill  Business Development Executive at WBG

جلسه مشاوره آنلاین
در جلسات تعیین استراتژی ما شرکت نمایید. در این جلسات اطلاعات کاملتری در مورد نحوه اقامت و راه اندازی کسب و کار در آلمان به شما ارائه خواهد شد. تنها کافیست که فرم مربوطه را پر کنید تا ما با شما سریعا تماس بگیریم.

بسیاری از مشتریان بالقوه ما ایده‌های بسیار جذاب و ظرفیت‌های علمی‌، تجربی‌ و مالی کافی‌ برای اجرایی کردن این ایده‌ها در کشور آلمان را دارا هستند اما به دلیل ترس از ناشناخته ها، عدم اشراف به فرهنگ بیزنس آلمان و نیز به دلیل تردید نسبت به امکانپذیری ایده بیزینسی خود در این کشور، ممکن است نسبت به اخذ چنین تصمیمی تا حدودی اکراه داشته باشند ولی‌ تجربه طولانی‌ ما در حوزه کسب و کار استارت آپ و مهاجرت به آلمان به شما یاری خواهد رسند. ما جهت کمک بی‌نقص به شما در پروسه مهاجرت، تیمی بسیار قوی از مشاوران توسعه اقتصادی، بازاریابی، مسکن، حقوق مهاجرت، کار و خانواده و مالیات را در ایالت Nordrhein-Westfalen آلمان تشکیل داده ایم تا به سرمایه گذران و کارآفرینانی را که قصد حضور در آلمان دارند در حوزه‌های زیر یاری رسانیم:

ثبت تجاری، راه اندازی شرکت، ارزش گذاری مدارک و کسب مجوز کاری، مشاوره مالیاتی، حسابداری، حساب بانکی‌ تجاری و شخصی‌، آدرس بیزنس، آفیس و خدمات دفترداری و منشی‌، نوشتن بیزینس پلن، توسعه وب‌سایت، مدیریت محتوا و توسعه هویت تجاری شرکت، تبلیغات و بازاریابی، تحقیق بازار، آموزش فروش، انتخاب تامین کننده، مذاکره و قرارداد، و در نهایت اقامت آلمان.
 ممکن است سوال کنید که چطور یک ایده خام می‌‌تواند تبدیل به یک شرکت و کسب و کاری موفق در آلمان شود که به درآمدزایی‌ مکفی در آینده برسد. مطمئناً پس از حضور در جلسات استراتژی و مشاوره ما پاسخ این سوال خود را نیز به دست خواهید آورد.