چرا آلمان و چرا تیم ما؟

چرا آلمان

بر اساس آمار رسمی آلمان یکی از مطمئن‌ترین کشورها برای سرمایه گذاری و کارآفرینی در دنیا می‌باشد. در سال ۲۰۱۱، آلمان به عنوان کیفی‌ترین کشور برای زندگی مهاجران معرفی شد. آلمان به همراه تعداد معدودی از کشورهای دیگر دارای بهترین سیستم خدمات درمانی در دنیا می‌باشد. کشوری تمیز و بسیار سازمان یافته با داشتن قوی‌ترین اقتصاد اروپا و یکی از قوی‌ترین اقتصادها در دنیا. میزان نرخ بیکاری در آلمان بسیار پایین است و در حال حاضر به کمترین میزان خود در ۲۰ سال اخیر رسیده است. آلمان همچنین دارای یکی از بهترین سیستم‌های حمل و نقل عمومی در دنیا می‌باشد با اتوبان های پیشرفته که به سرتاسر اروپا متصل می‌باشد. آلمانی‌ها اکثرا تحصیلکرده هستند و نسل‌های جدیدتر به خوبی قادرند انگلیسی صحبت کنند.

این‌ها یکی از ده‌ها دلیل مهم دیگری است که آلمان را تبدیل به یکی از جذاب‌ترین مکان‌های زندگی و کسب و کار در دنیا کرده است. همچنین می‌توانید ۱۰ دلیل عمده حضور و سرمایه گذاری در آلمان را مطالعه نمایید

کار ما چیست؟

ما به شما کمک می‌کنیم که بیاموزید چطور می‌توانید  رسما کسب و کار خود را در آلمان آغاز نمایید . مشخصا هر کشوری قوانین و فرهنگ بیزینسی خاص خود را دارد که دانستن آن‌ها شما را در هر چه بهتر تامین کردن اهداف کاری و حرفه ای خود در آلمان یاری می‌رساند و به شما کمک می‌کند حضور موفق‌تری در آلمان داشته باشید. ما به شما دانش چگونگی اجرای کسب و کاری موفق در آلمان را می‌آموزیم. نظر به اینکه زنجیره تامین شما چطور تعریف بشود و اینکه بازار هدف شما در کدام کشور باشد استراتژی کسب و کار شما تعریف و مرحله به مرحله اجرا می‌گردد. این مورد شامل تعامل با سازمان‌های آلمانی، تحقیق بازار، بازاریابی، فروش، انتخاب تامین کننده و غیره می‌گردد.

 

از همان ابتدا نوشتن یک طرح توجیهی مناسب منطبق برعلاقه، پیشینه و ظرفیت‌های شما آغاز می‌گردد. همزمان پرونده مهاجرتی شما توسط تیم حقوقی ما تا اخذ اقامت آلمان پیگیری می‌گردد. در مراحل بعدی با ثبت شرکت، خدمات حسابداری، قرارداد مناسب بیمه عمر و خدمات درمانی، ثبت آدرس، افتتاح حساب بانکی و برنامه‌های دیگر توسعه کسب و کار در خدمت شما خواهیم بود.

هادی زاده – مشاور استارت آپ  

همچنین برای داشتن یک بیزینس کارا و موفق، داشتن یک سرویس حسابداری کیفی که در تعاملات بین المللی سیستم درامد شخصی و شرکتی شما را بهینه کند بسیار واجب است. تیم حسابداری و مشاوره مالیاتی ما با بیش از ۱۰ سال تجربه در آلمان کارهای دفترداری شما را به خوبی مدیریت می‌کند.

و در نهایت چرا ما؟

چند دلیل مهم ...
یک تیم توسعه کسب و کار بسیار مجرب و مدرن
مجموعه ما گروهی از متخصصین حوزه مشاوره استارت آپ، توسعه کسب و کار، روابط بین الملل، مالی و مالیات با تمرکز بر بازار آلمان و اروپا می‌باشد. سابقه کاری ما در حوزه مشاوره استارت آپ به بالای ۱۳ سال می‌رسد. در این مدت ما تجربه راه‌اندازی موفق بالای ۴۰۰ استارت آپ را در آلمان داشته‌ایم. همین تیم مسئولیت نوشتن بیزینس پلن شما برای اقامت آلمان را بر عهده خواهد گرفت.
یک تیم حقوقی بسیار مجرب
گروه ما با یک Law Firm در آلمان و ۳ وکیل مهاجرت مستقل با بیش از ۱۰ سال سابقه کار در امور مهاجرت قرارداد رسمی دارد. هر کدام از وکلای ما برای مهاجرت در حوزه خاصی تخصص دارند. این گروه پروسه حقوقی شما را با بهترین شکل پشتیبانی و مدیریت می‌کنید. کمینه کردن زمان کل پروژه اقامت از مهمترین دغدغه‌های تیم حقوقی ماست. پیگیری‌های به موقع و مکاتبات رسمی و حرفه‌ای این گروه با افراد مختلف در سازمان‌های ذیصلاح آلمانی پروژه مهاجرت را برای شما بسیار روان و کم دغدغه می‌سازد.
قبول تعهد در سطوح شخصی و حرفه‌ای
ما شما را با اطلاعات بسیار مفید نه تنها برای کسب و کارتان بلکه برای زندگی شخصیتان در آلمان مانند نحوه انتخاب منزل، سفر، آموزش، تحصیل فرزندان، کمینه سازی مالیات و هزینه‌های سکونت، نحوه مذاکره با سازمان‌های دولتی و بانکی برای دریافت وام و غیره تجهیز می‌کنیم. هدف اصلی ما ایجاد یک زندگی موفق بیزینسی برای شما در آلمان است و برای دستیابی به آن از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم
برای اطلاعات بیشتر در جلسات مشاوره ما شرکت نمایید:

تعیین استراتژی
اگر قصد توسعه کسب و کار خود در آلمان را دارید یا علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌‌باشید، فرم زیر را پر کنید. ما با شما تماس می‌گیریم.

Oops! We could not locate your form.